• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Sedan tackar många nej till kub också. Har flera vänner som inte gjort det just för att de inte skulle kunna ta bort barnet ändå trots ev kromosomfel.

• Jis

Speck: pea in the pod är nått stort mamma klädesmärke här i USA, Heidi Klum har bla designat:). Super fina saker!

• kasa01

Hej på Er! Tittar in här nu... Har ju anslutit mig till "vafan kan man få nån garanti"klubben! så sant som du skrev i andra tråden Kelsson, det här är tusen gånger värre än att ruva! Kan de inte uppfinna nån slags clear blue test man kan kissa på som säger - Allt är bra, ingen risk för någon slags fel... fick tid för VUL den 3'e maj, men ser inte riktigt fram emot det heller.. sist jag gjorde vul fick jag se ett dött foster och en stor tumör. då tar jag hellre at inte veta. Kram allihop!

• Kelsson1

Kasa: Välkommen! Röstar helt klart för CB ALLT ÄR BRA test! Skulle bli storförbrukare av den Skrattande. Men tänk så här du har gått igenom det värsta, du kan bara inte råka ut för det två gånger! Nu måste det gå vägen!

• Aurora1979

Kasa01: Välkommen! =)

dealiy: jag ska inte göra KUB-test.

Jis: Åh hade oxå velat vara i USA och kunna köpa lite fina mamma-kläder! Passa på! Tycker det är dåligt utbud i affärerna här när jag tittat. Hade för mig att tex både Kapp Ahl och Lindex men inte här där jag bor iaf. Så HM eller nätet verkar det få bli? Måste nog köpa mig ett par mammabyxor snart och gravidleggings eller så. ;) Sport BH känns som ett måste att köpa.

Vickan och Strössel: Hoppas det gått bra för er idag!

• Kelsson1

dealiy: Mått illa hela dagen o hoppas blödningen inte kommer mer.

Vickan & Strössel: Väntar med spänning att höra från er!!!

• Vickan I

Hej på er!

Strössel - har tänkt på dig idag. Hoppas allt gått bra.

Kelsson - Skönt att det håller sig åt rätt håll. jagh kanske lyckades skrämma bort det .

Kasa - Kul du är här! ja ett sådant test skulle jag betala massa pengar för .

Ego - Det gick bra, men man kan ju inte låta bli att jämföra siffror när man gjort kub innan. Vi fick väldigt bra siffror med sonen förra gången och när dessa siffror idag inte ens var hälften av förra gången (om än bra) så oroar jag min ändå...är ju sådan. Var tydligen blodprovet som drog ner det mycket? För nackspalten osv hade "bättre" mått denna gång, men ändå sämre slutresultat. Men ska glädjas då allt såg bra ut. Risken är ju större för andra oförutsedda saker som kan gå fel som ingen kan påverka vid en gravidtet/förlossning i så fall. Fick också förklarat att de plockat bort rul då jag ska göra den extra noggranna screeningen och de anses onödigt att göra båda så tätt inpå, vilket jag förstår. Men långt till att få se h*n igen....

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011