• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Skrollansmamma
    Kelsson1 skrev 2011-04-15 09:34:10 följande:
    Tack tjejer. Är nog rätt lycklig även om oron inte vill släppa greppet helt. Det är väl det vi alla här får vänja oss vid är oron ända fram till förlossning... Det är nog först efter förlossningen vi kan lita på att allt går bra.
    Mmm så är det nog Kelsson :)

Samtidigt har mina vänner som fått barn nu och för några månader sen börjat med nästa oro :) Jag tror det bara är att vänja sig vid att man kommer oroa sig för sina barn tills man är död och begraven och kanske även då :)

Jag ska nu försöka att inte oroa mig utan försöka njuta av detta fina fina vi har fått!

Vi har valt att inte göra KUB - orkar inte med ännu en oro - och det finns ingen anledning att tro att vi skulle lida större risk än någon annan.
  • Kelsson1

villsågärna: Måste vara skönt att ha fattat beslut. Jag tror att jag kommer att vilja ha KUB, tror inte att det kommer att vara något fel utan väljer se det som extra tillfälle för att se den lilla.

• Skrollansmamma

Det kan jag förstå, vi har en toppen gynekolog som har gett oss möjlighet att titta i v 8, 10 o 12 :) o det har sett bra ut alla gångerna så jag nöjer mig med det.

• Kelsson1

strössel: Låter ändå mysigt att fika med en kompis även om du inte får ner något.

• Kelsson1

Fan, fan, fan, rosa på pappret o trosskyddet igen, mer nu än tidigare! Hade en mardröm inatt att jag fick en massa rött blod på pappret, hoppas det inte var en sanndröm! Får man aldrig slappna av???

• skatten12

Vännen då !!!!!
    Du vill ju inte åka till gyn , men mänga
    Ha ju faktiskt mens när dem är gravida! Du är inte inne i din gamla mens tid dvs
    Som du hade innan ??

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011