Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vickan I skrev 2011-07-29 21:00:24 följande:
Sputnik - jag har haft en bugga (eller två iofs ) och jag tyckte verkligen om vagnen, men inte på vintern. Finns ju vinterhjul att köpa till framhjulen, men den är vädligt stum så om det är lite is och ojämt så blir det en ganska skakig färd. Nästan noll fjädring, men beror ju på hur det plogas och ser ut där man tänkt röra sig. Med de små framhjulen blir det lätt stop när smömodd fastnar mellan hjulen och fästet. Men sonen älskade åka i den. Han hatade ju att ligga ner så liggvagnen var inget för honom, men med buggan som är ergonomiskt skålad och skonsam för ryggen så kunde man byta till sittdelen ( i liggläget) redan när sonen var 4 månader och då blev han nöjd . Jag skulle kunna rabbla en massa bra och en del "dåliga" saker med vagnen haha, men tyckte verkligen om den. Jag hade ju en Emmaljunga Classic Sport också som vintervagn och sålde buggan när sonen var ca 2 år då han började se för stor ut i den (vet att buggafantasterna här på FL tycker barnen kan åka i den jääääättelänge, men jag tyckte det såg fånigt ut när sonen blev större och hade huvudet i suffletten och köpte en sulky.vinterbebis12 skrev 2011-07-29 21:18:22 följande:
sputnik - skönt att det börjat vända för er! japp- vi köpte mugghållare, hade tänkt gå promenader och sörpla på en latte :) Just nu känns det dock som att jag aldrig mer kommer vilja dricka kaffe. Kan inte tänka mig något äckligare sedan jag blev gravid...