Inlägg från: Sputnik II |Visa alla inlägg
  • Sputnik II

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Eileen: Grattis till giftermålet! {#emotions_dlg.flower} Så fina bilder på er och din vackra mage! Glad

Aurora: Hoppas att lien piggnar på sig snabbt! Skönt att ni är på sjukhus och får bra vård! Snart är ni hemma igen! {#emotions_dlg.flower}

Jis: en nära släkting till mig fick en söt 5 kilos bebis. Det gick jättebra på förlossningen! Solig Själv tippar jag på att jag få en "stor" bebis. Det blir säkert en på 4,5 kg. Varför vet jag inte, det känns bara så!

Kelsson: skönt att du fått sova! Det är jobbigt att inte få sova på natten.

EGO: Gick in i v 40 idag, 6 dagar kvar till bf!! Nu har jag slutat jobba också, det känns så skönt! Skrattande Mindre roligt är att jag upplever att jag tappat allt tålamod, irriterar mig på mina stackars djur, att det är stökigt hemma och att jag inte orkar röja. Människor som röker i min närhet, högljudda grannar, you name it. Det känns bara som om jag går omkring och fräser åt allt och alla.
  • Sputnik II
    Strössel: Käre värld så söt han är! Du får bombardera med hur mkt bilder som helst! Skrattande

Jis och Kelsson: tur att jag inte är/var själv med mitt urusla humör! Det blir kanske bättre nu då när jag slutat arbeta!
  • Sputnik II

Viksan: Så söt liten en han är!! {#emotions_dlg.flower}

Kelsson: Känner igen det där. Började lipa idag med då blivande maken var tvungen att jobba ngn extra timme och jag befarade att vi inte skulle hinna gå t och äta lunch. Vi hann dock, så det var onödiga tårar...

Allt blir ju värre om man är trött, vila vila vila så kanske det blir bättre. Å du, snart är våra bebisar här! Solig

• Sputnik II

Jis: Vad skönt att få besked hur det blir! Skrattande Fast jag måste ärligt säga att jag är lite avis på dig! Jag vill också ha bebis nu! Flört

Kelsson: Skönt att du fått sova lite grann! Det är verkligen jobbigt att vara utan sömn, jag blir också så stressad över att jag behöver energin när förlossningen väl sätter igång.

EGO:

Har 2 dagar kvar till bf. Känns dock som om det kommer dröja länge innan bebis kommer. Har börjat sova riktigt dåligt de senaste nätterna. Är så otroligt tung om magen. Sover jag på sidan känns det som om ryggraden ska gå av, sover jag på rygg kan jag inte andas. Att sitta fungerar inte heller, men på ngt sätt somnar jag i alla fall men vaknar varje gång jag måste ändra ställning, vilket är ofta.

I eftermiddag ska jag till bm. Jag hoppas att hon vill kolla hur det ser ut. Om hon snart kan göra hinnsvepning som hon lovade tidigare. Hoppas att jag är mogen för det! Jag börjar ärligt bli rädd för att jag har en stor bebis i magen och förstår inte hur jag ska lyckas få ut den.... Och tänk om jag går över 14 dagar!

• Sputnik II

Kelsson, visst är det spännande! Hoppas att våra små kommer snart! {#emotions_dlg.flower}  Tror dock inte att det blir någon svepning idag, jag lär nog snällt få vänta någon dag till...

Jis, lät ju lite otäckt att det gör så ont, men det får det vara värt.

Lindis, både migrän och förkylning. Fy så jobbigt det lät. Krya på dig! Vad spännande med RUL! Solig

• Sputnik II

Jis! Nu är det nära! Solig

Dealiy: Jag började känna ordentligt först i vecka 20, men enligt bm kan det dröja flera veckor till. Tror att det är från v 25-26 dom man ska känna dagligen, iaf enl. min bm.  Moderkakan i framvägg dämpar också.

Lindis: Grattis till fint RUL-resultat!!

EGO:

Har Bf idag, men det känns inte alls som om h*n tänker komma idag. Har haft lite mensvärk på morgnarna senaste veckan och igår kväll ilade det nå fruktansvärt vid livmodertappen. Nu är allt lugnt igen. Det är väl bara att vänta. Drömmer

• Sputnik II
    Kelsson1 skrev 2011-12-07 16:49:14 följande:
    Men jisses vad man har fått sänka kraven på sig själv ... Dagens goda gärning har bestått i att orka diska! Vad löjlig man känner sig...
    Nya vanor! Bara att gilla läget! Tungan ute
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011