Inlägg från: Sputnik II |Visa alla inlägg
  • Sputnik II

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Stor kram till dig Najje. Vet hur otroligt jobbigt det är när man måste ta sådana beslut. Ett djur är ju en familjemedlem också. Fy farao vad jobbigt.

• Sputnik II
    Jis skrev 2011-12-07 18:59:45 följande:
    Så, nu är Waldemar här? 27 timmar av pure pain kom han till oss 15.32, 4590 gram och 54 cm lång! Han är såklart världens sötaste!!
    Stort GRATTIS till Waldemar! Det gjorde du bra!!Hjärta
  • Sputnik II

Kelsson: Lite mensvärk, inget annat. Vill så att bebis ska komma nu, men h*n verkar trivas.
    Jag har aldrig haft så mycket telefonsamtal/sms som nu. Känns helt okej med familj som undrar men jag kan inte rå för det men jag surar ihop och tycker att det är jobbigt med alla vänner som ringer. Speciellt de som själv varit med om det när de väntade sina små (de borde ju komma ihåg hur det var?) Egentligen ska jag inte bli så besvärad, det är ju ett rätt angenämt besvär. Jag är ju faktiskt gravid! *Lycka* Jag har faktiskt lämnat telefonen hemma ibland, bara att få slippa för ett tag!

Hoppas att du får bra provsvar idag! Solig

Dealiy: Grattis till halvtid. Nu kommer det gå undan och du kan börja räkna neråt! Solig

Jis: Du ska se att det ordnar sig snart med amningen! Solig

• Sputnik II
    Kelsson1 skrev 2011-12-09 11:22:09 följande:
    Viksan: Dessa karlar! Vad ska man göra, ibland blir man helt matt...
    Min man har stannat hemma från jobbet och håller på att driva mig till vansinne. Han är nervös och har fått för sig att jag kommer att föda idag (finns inga tecken på att det kommer att ske) och därför härjar han runt i lägenheten och ska förbereda det sista innan vi ska åka in för att lämna fler prover. Jag som brukar ta det lugnt under förmiddagarna och behöver verkligen få varva ner nu . Funderade ett tag på att skicka honom till jobbet men de vill väl inte ha honom där heller när han är så okoncentrerad
    Skönt att det går bra med amning för dig också!
    Förlåt, men det lät ju rätt roligt. Kan se hur han far runt och stökar. Cool Det är ju lite sött faktiskt, även om det kan upplevas jobbigt! Hoppas att han lugnar sig för din skull.
    Jis skrev 2011-12-09 11:24:51 följande:
    Det har lossnat lite, han tog precis rejäla tag å sög å sög. Vilken lycka! Shit, det gör ont att amma, vilka SD jag får, oh my god!!
    Vad skönt! Hejja lilla W!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011