Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Stor kram till dig Najje. Vet hur otroligt jobbigt det är när man måste ta sådana beslut. Ett djur är ju en familjemedlem också. Fy farao vad jobbigt.
Stor kram till dig Najje. Vet hur otroligt jobbigt det är när man måste ta sådana beslut. Ett djur är ju en familjemedlem också. Fy farao vad jobbigt.
Jis: Vilken söt krabat han är lille Waldemar!
Kelsson: Hoppas att hinnsvepningen gjorde susen och att bebis vill komma nu!
Kelsson: Lite mensvärk, inget annat. Vill så att bebis ska komma nu, men h*n verkar trivas.
Jag har aldrig haft så mycket telefonsamtal/sms som nu. Känns helt okej med familj som undrar men jag kan inte rå för det men jag surar ihop och tycker att det är jobbigt med alla vänner som ringer. Speciellt de som själv varit med om det när de väntade sina små (de borde ju komma ihåg hur det var?) Egentligen ska jag inte bli så besvärad, det är ju ett rätt angenämt besvär. Jag är ju faktiskt gravid! *Lycka* Jag har faktiskt lämnat telefonen hemma ibland, bara att få slippa för ett tag!
Hoppas att du får bra provsvar idag!
Dealiy: Grattis till halvtid. Nu kommer det gå undan och du kan börja räkna neråt!
Jis: Du ska se att det ordnar sig snart med amningen!
Kelsson: Visst är det konstigt. Så kort stubin som jag har nu har jag nog aldrig haft. Behövs inte mycket för att jag börjar irritera mig.
Lycka till Kelsson!
Grattis Kasa till sonen!
Najje: Superfin mage!
Jis: Waldemar är så fin!
Ego: Bf +4 idag och inget verkar hända här. Ska till bm imorgon och då blir det hinnsvepning om det är moget för det.