Inlägg från: Sputnik II |Visa alla inlägg
  • Sputnik II

Lycka till Carlan och Eileen! Kanske har det kommit bebis/ar redan!? Solig

Ego: Bf +6 idag och inte verkar bebis vilja titta ut. Bm-besök igår och livmodertappen var omogen och bakåtlutande. Bebis låg långt ner, vilket iaf var bra!

• Sputnik II

Har inte hunnit läsa tråden ännu och är inte uppdaterad. Det blir senare ikväll.

Var själv in till förlossningen idag, då vi misstänkte att vattnet sipprade. Så var inte fallet men bm gjorde en hinnsvepning och det visade det sig att jag var öppen 3 cm och hade bara 1 cm kvar av livmodertappen. Jag hoppas att det sätter igång snart! Sammandragningarna har iaf blivit starkare känns det som efter hinnsvepningen! Skrattande

• Sputnik II

Tredjemaj: Sammandragningar gör inte ont, medan värkar gör det. På mig började det med att jag vaknade med mensvärk i nedre delen av magen. Har nu haft onda förvärkar/värkar var 7:e min cirka sedan ett dygn tillbaka....

Sammandragningar kan man börja känna både tidigt och sent. Jag fick mina sent, kommer inte ihåg vilken vecka.

• Sputnik II
    Lillstint skrev 2011-12-15 23:46:09 följande:
    Har försökt läsa i kapp lite i tråden i märkte att mitt inlägg jag gjorde i måndags tydligen försvann. Det var så dålig täckning på BB. Nåväl, i måndags kom i alla fall vår flicka till världen. Äntligen!! Vilken lycka. Förlossningen gick bra om än omtumlande och jobbig. Nu är vi hemma igen och försöker vänja oss.
    Grattis till er dotter! Solig  Skönt att allt gick bra!
  • Sputnik II

God Jul önskar jag er alla!

Som ni säger, det blir den mest fantastiska julen! {#emotions_dlg.flower} Äntligen är vi tre! Hjärta

(Om allt går som jag planerar kommer min förlossningsberättelse i mellandagarna) *Tänk att jag skrev det där, "min förlossningsberättelse", helt fantastiskt* Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011