Inlägg från: marsbebisar |Visa alla inlägg
  • marsbebisar

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje79 skrev 2011-09-27 21:48:37 följande:
    Jag vet det, men min man får lista ut detta själv... Glad Han kommer att se att det inte går att dölja och då kommer han inte att ha så mycket att komma med... kvinnlig list Flört

Flört Det låter som en bra plan.

Men som strössel säger så är det ju säkert olika. Man kan ju ha liten mage länge även med tvillingar.  
  • marsbebisar

Jordgubbe: skoj att du är här! Grattis igen

Speck: Han är så söt Glad. skoj att se lite bilder.

dealiy: Jag har inte haft speciellt ont i magen. Bara enstaka tillfällen.

• marsbebisar

Jag hade gärna hängt på och fikat. Låter mysigt. Men det blir lite långt att åka från Göteborg... Flört

• marsbebisar

Kelsson: ja hade jag bara haft den där privatjeten så hade jag inte tvekat en sekund Flört. Utan den blir det lite tight att hinna upp till 17.

• marsbebisar
    Najje79 skrev 2011-09-30 22:13:05 följande:
    Såklart att hon kan!! Och om någon annan vill ta sig till Göteborg på tisdag 4/10 runt 15-tiden så hade det varit jättekul!

Det hade varit väldigt skoj. Men är inte säker att jag kan på tisdag. Ska till BM och sen ska vi iväg på kvällen och däremellan ska jag hinna jobba. Men jag ska se om jag kan pussla lite. För det hade varit skoj. Men håller det lite öppet ett tag om det är ok. Och blir det inte nu hoppas jag att det kan bli fler tillfällen.
    Ska ni ses inne i stan? 

Carlan: vilka fina kläder. Vad skoj att sy själv. 

Jis: Den bodyn var väldigt söt   
  • marsbebisar

Här skrivs det på som vanligt. Hinner inte kommentera allt..
    Låter så skoj att köpa kläder. Det ser jag fram emot lite längre fram. Vi har faktiskt redan köpt 3 små bodies. Tänkte köpa 2 men det var 3 för 2 så det var ju lika bra att ta en till.

Najje: jag har också ont i magen. Tror (och hoppas) att det är för att det växer lite snabbare med två i magen. Jag har nu bara ont på kvällarna när magen är som störst. Och det är liksom på ovansidan av magen (en bra bit ovanför naveln). Har även haft ont på andra ställen tidigare. Men detta är det senaste. Och det gör så pass ont att jag inte kan böja mej och helst inte stå upp.

dealiy: kan inte heller rekomendera. Jag är liksom Kelsson också extremt nojjig och äter ingen skinka 

• marsbebisar

Var inte inne igår. Och då hamnar man snabbt efter i denna tråden... Men det är bara skoj att det skrivs så mycket!

Grattis ni som varit på TUL och hos BM och sett att allt såg bra ut.
    Strössel: det verkar vara en skummis till läkare.

Vi var på ultraljud igår för att en läkare skulle se om det var enäggs eller tvåäggs. Han tyckte det såg ut som tvåäggs. Men helt 100 var han inte. De såg iaf friska ut och såg ut att vara lika stora.  Sen var vi och kollade på barnvagn. Herregud vad de är stora tvillingvagnarna! Vi har en kombi men vi fattar inte riktigt hur vi ska få plats med vagn och hund och packning. Men det löser sej alltid.

En annan sak, verkar som att jag ska jobba i Borås ett tag. Så det blir en del restid. Lite jobbigt men känns ok. Men kommer kanske inte vara lika aktiv här. Och Aurora och Najje, planera ni fika när det passar er. För jag kommer vara hemma sent på dagarna. Jag hänger gärna med på en fika någon annan gång. Ska nog bara vara i Borås till slutet av november eller början på december.         

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011