Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Men som strössel säger så är det ju säkert olika. Man kan ju ha liten mage länge även med tvillingar.
Jordgubbe: skoj att du är här! Grattis igen
Speck: Han är så söt . skoj att se lite bilder.
dealiy: Jag har inte haft speciellt ont i magen. Bara enstaka tillfällen.
Enya: härligt! GRATTIS! Vilken bra start på helgen som snart är här
Jag hade gärna hängt på och fikat. Låter mysigt. Men det blir lite långt att åka från Göteborg...
Kelsson: ja hade jag bara haft den där privatjeten så hade jag inte tvekat en sekund . Utan den blir det lite tight att hinna upp till 17.
Här skrivs det på som vanligt. Hinner inte kommentera allt..
Låter så skoj att köpa kläder. Det ser jag fram emot lite längre fram. Vi har faktiskt redan köpt 3 små bodies. Tänkte köpa 2 men det var 3 för 2 så det var ju lika bra att ta en till.
Najje: jag har också ont i magen. Tror (och hoppas) att det är för att det växer lite snabbare med två i magen. Jag har nu bara ont på kvällarna när magen är som störst. Och det är liksom på ovansidan av magen (en bra bit ovanför naveln). Har även haft ont på andra ställen tidigare. Men detta är det senaste. Och det gör så pass ont att jag inte kan böja mej och helst inte stå upp.
dealiy: kan inte heller rekomendera. Jag är liksom Kelsson också extremt nojjig och äter ingen skinka
Lindis: Så skönt att allt såg bra ut!
Var inte inne igår. Och då hamnar man snabbt efter i denna tråden... Men det är bara skoj att det skrivs så mycket!
Grattis ni som varit på TUL och hos BM och sett att allt såg bra ut.
Strössel: det verkar vara en skummis till läkare.
Vi var på ultraljud igår för att en läkare skulle se om det var enäggs eller tvåäggs. Han tyckte det såg ut som tvåäggs. Men helt 100 var han inte. De såg iaf friska ut och såg ut att vara lika stora. Sen var vi och kollade på barnvagn. Herregud vad de är stora tvillingvagnarna! Vi har en kombi men vi fattar inte riktigt hur vi ska få plats med vagn och hund och packning. Men det löser sej alltid.
En annan sak, verkar som att jag ska jobba i Borås ett tag. Så det blir en del restid. Lite jobbigt men känns ok. Men kommer kanske inte vara lika aktiv här. Och Aurora och Najje, planera ni fika när det passar er. För jag kommer vara hemma sent på dagarna. Jag hänger gärna med på en fika någon annan gång. Ska nog bara vara i Borås till slutet av november eller början på december.
Jis, kolla gärna det. Vi tar gärna emot tips