Ang magar, jag får hela tiden höra att jag har så stoooor mage och är det två där inne osv. Sen är det som om man är tillgägnlig för allas händer och kommenatarer, vissa personer får gärna känna men absolut inte alla och inte okände. Senast igår hände en grej, jag är sjukskriven just nu och har inte tränat på mitt träningställe på länge då jag tränar vid jobbet och det är i Danmark, så jag har gått till badhuset här i Malmö ist. Men igår var jag och hälsade på hos kollegorna och sen gick jag då på vattengympan på träningstället och tanterna blev ju så glad när dom såg mig osv. Men så i duschen eller precis utanför duschen när jag ska torka mig, står helt spritt språngande naken så kommer en tant och läger handen på min mage och säger, nu är det snart dags va? Inte många veckor kvar? ( jag har 3 månader kvar...) blev helt paff och svarade med en lögn, jo då det är länge kvar, 2 månader ( för att det inte skulle låta så länge tänkte jag) 2 månader!!! Ropar tanten, ska du få tvillingar??? Jag sa bara nej det är en där inne det vet jag och sen gick jag bara ut från duschrummet. Som jag sa till min sambo, nästa gång ska jag gå fram i duschen och klappa tanten på magen och säga, några kilon kvar här va? Dags att träna hårdare eller nåt i den stilen....en sån tant som är små tjock och tror att vattengympa 1 gång i veckan hjälper...ja ni vet. Gillar INTE okända som kommenterar och känner och definitivt inte i duschen:((( Till saken hör att jag var hos BM i tisdags och mätte magen och den ligger mitt på kurvan.