Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Viksan: Favoritställe minsann? Hm.. jag vet inte. Jag åt lammfärsbiffar med kokt potatis och jag kunde inte låta bli att tänka på IKEAs köttbulletallrik.. Och den där salladen vet jag inte om jag skulle våga mig på o beställa, man fick ju så lite mat? eller iaf sallad. Det skulle ingå en "färsk bönsallad" och det var 5 st haricot verts. Kallar inte jag en sallad direkt... Men kanske jag som har för höga kravAnnars var det ju en mysig liten trädgård o det kändes gansk isolerat från den stressiga trottoaren utanför..
Sjöcafeet gillar jag iaf, varit helnöjd båda gångerna jag varit dit. Gott kaffe och gott fika, fint läge.
Hm behöver du rullator så börjar det väl definitivt bli dags för en heltidssjukskrivning...fyfaan va mkt frågor o kommentarer du ska få på jobbet annars när du dyker upp med en sån.
Skönt att TENS funka bra på dig! Jag har haft funderingar på att hyra/köpa men hela tiden tänkt att det går nog, och nu när jag verkligen känner att jag skulle ha glädje av den tycker jag "men det är så kort tid kvar nu" hehe..
Cattm: Jaha, i så fall är jag nog en inflyttad lantis eller nåt.. min mormor och morfar är båda invandrade från danmark o estland.. fast iofs har min pappas familj bott i sthlm länge? Hur räknas det där med 4e generationen egentligen, räcker det om bara ena halvan av sig är 4e gen sthlmare?