Aurora, samma här! Han hinner vräka ur sig både ett o två innan han vaknar till, o då är det som att han inte riktigt vet vad han sagt. Jag blev jätte ledsen i början, men försöker inte ta åt mig. Det är såklart inget roligt sätt att börja dagen på, men men.. han verkar inte kunna rå på det. Man får ta "the good with the bad" om man säger så. Hur mår du idag? KRAM!
Kel, tänk, bara en vecka kvar på jobbet!! Hejja dig, det här fixar du. Sen kan du bunkra sömn o kraft. Fnissade lite åt din drägel kommentar, Jag är också täppt på nätterna, vilket inte hjälper sömnproblemen direkt... Använder nässpray för bebisar, så jag i alla fall kan somna på kvällen (annars går det inte...). Får gå på "rehab" när barnet är ute sen. KRAM!
SPECK, jag hade som sagt turen att få ett barn som åt som en tok! Han växte o jag krympte... Känner igen det där m sömnbrist/sötsug. Inget vidare... Det är svårt att ge tips till en toktrött ammande nybliven mamma, man är liksom inte mottaglig för hurtiga kost råd. Motivationen kommer sen när allt annat sitter på plats, skulle jag tro i alla fall. Försök sov är Loke sover, eller ta hjälp av väninnor. KRAM!!