Najje, oh yes! Verkligen skillnad! super fin mage!!!
SPECK, de sa till mig att det var ganska vanligt att det kunde bli så, men att det inte skulle vara obehagligt för barnet... Om Loke har obehag av det bör de göra något. Vet inte när man kan sätta in lactulos mm, men det där har BVC såklart koll på. För oss var det mest jobbigt när det kom, att det var så mycket o man inte ville vara ute nånstans, annars var C inte jätte besvärad. Alltså tycker jag det låter som att det inte är samma. Ledsen om jag stressade upp dig med min historia, det var inte meningen.
SPETS, jag har också uppfattat att vissa dagar är mycket lugnare i magen än andra... Ibland spelar det verkligen ingen roll hur mycket jag pruttar och trycker, får inte en rörelse tillbaka. Tror den brås på sin far, han sover så djupt att det inte går att väcka honom utan att ett värlskrig bryter ut. Har vant mig vid det, o vet ju att den har det bra, men är du orolig tycker jag du kollar upp det helt enkelt. Bättre med en lugn mamma!
Jis, fina blommor! Jag fick faktiskt också en fin bukett (fredags) efter att vi haft en jätte bråk. Som du säger, himla onödigt att det ska krävas blodsutgjutelse innan man kan få lite uppskattning.. Har nu beställt två klänningar från ASOS, ingen frakt. Hoppas det passar nu bara, tycker jag sväller för varje minut som går.