Karmosin - Ja haha, som tur är har sambon inte så mkt åsikter om mina inköp. Letar nu en bra mässa till i vitt, men ALLT lite tjockare har öron påsydda

. PoP hade en, men den verkade inte skön. Tror det blir en vit fleece från KikKid som jag får beställa. Den enda andra jag sett och hade de till sonen när han var liten också och de satt jättebra. Jag har en amningskudde från RättStart som fungerat bra. Intressant länk om mer eller mindre lika säkert placera en stol fram. Blir väl så. Alvin kommer få åka bakåt så länge det bara går, oavsett hur böjda benen blir

.
Välkommen tillbaka
Cattm. Skötn med lita paus ibland. Som de andra sagt så är KUB alltid skrämmande, men kommer se fin fint ut allting.
Viksan - Ja det är lite meckigt med hur man ska sätta stolarna. Jag har också ganska mkt förvärkar som vissa av dem känns rätt rejält. Har dock endast vid två tillfällen kommit så tätt och gjort så ont att jag blivit orolig. Men har förstått det som att det är vanligt för omföderskor att tidigt få ondare förvärkar. Blir de regelbunda (även om långt mellan) så ring in och prata fick jag höra när jag berättade om hur jag haft det en dag/kväll, men aldrig ringde.
Ja nu måste ju LillSpeck ha kommit

. Sjukt spännande att få höra uppdatering!!!!
Apropå gråta. jag brukar INTE titta på förlossningsakuten (eller andra sådana program öht) men gjorde det för några dagar sedan ändå. Jag trodde dessa program alltid slutade väl, men ICKE. Herregud vad jag grät, ABSOLUT inte se mer sådant.