Sort stort grattis här med Speck. Underbart, du får berätta allt spännande sedan när ni hunnit landa i allt.
Hahaha jag är nog gravidkäsnlig. VARFÖR gjorde jag följande. Sambon fick en plastmapp med flera mejl och brev som hans mamma hittat vid rensning. Dessa brev och mejl var från en tjej som sambon träffade när han reste runt i bl.a asien. De var väldigt kära, men så skulle sambon resa hem till Sverige och hon blev kvar i Japan och så rann det så småningom ut i sanden och sambon mådde skit en tid. Dessa mejl/brev var från 2001, nästan precis ett år innan vi träffades, så länge sedan. Nu till grejen, jag ser dessa och säger att jag vill läsa och sambon säger näää varför då, men visst om du vill det, tror inte det står ngt spännande. Så jag läser.....om hur bra han var i sängen och hur hon saknar deras kyssar och bla bla. VARFÖR skulle jag läsa. I vanliga fall brukar jag inte bry mig och sambon är ganska nöjd (erkände han) över att jag surade lite haha, då jag aldrig visat ngn svartsjuka förr. Skyller på hormoner. Har inte ett svartsjukt ben i hela kroppen annars, men stör mig som sjutton på detta nu
.