Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vickan: grattis till nya titeln som Fru! Ska nån byta efternamn?
Strössel: skönt o höra du tar de lugnt!
Vickan: grattis till nya titeln som Fru! Ska nån byta efternamn?
Strössel: skönt o höra du tar de lugnt!
najje: lycka till på vul imorrn!
Kelsson: tråkigt du bråkat ed maken din men åtminstone ett stort gräl hör grav till jag o maken bråka några ggr, så jag fick sånt där hulk-gråt när man knappt kan andas.. men det är förstååeligt. kvinnorna fulla av hormoner o sömnbrist, killana har redan prövat tålamod dagarna i ända av o lyssna på vårt gnäll om dofter och smärtor o besvär.. klart de blir tjaffs. försök o glöm de hela nu. Kram!
Najje: när var det du skulle in på vul? jag väntar ju på positivt besked här ju!
Najje!!! VA ÄR DE DU SÄGER!! Jättegrattis o superstor varm kram från mig!!! BÅDA fäste!! Å jag blir så glad jag skulle kunna gråta för din skull! !
jag har blivit apkass att kommentera alla men jag skyller helt o hållet på livet som mamma. Igår gick vi o la oss 21, amma till 21.30 o somna därefter. 23:30 vakna, amma. 1:00 vakna o amma igen! (förra natten t ex så tog det 5 timmar från godnattamning till 1a nattamningen..) o sen 2:30 vakna jag av att jag drömde jag blev kittlad o kröp ihop o till min fasa vaknar jag av att jag slår armbågen i Lokes huvud o sen lägger mig på honom! Stackarn vakna o panikskrek - usch de förstår jag, kände mig jättehemsk. Så då tog de ett tag till jag kunde lugna honom (och mig, jag blev helt förskräckt). Sen vakna jag igen nån gång runt 4, 4:30, 5, 5:30, 6 osv tills jag gav upp o gick upp kl 7. Så jag är lite trött idag.
jis - jag va också assistent. det går att säga nej - ellrt som ja gjorde säg att du kan fixa det men att du har vääldigt mkt just nu o inte vet NÄR du har möjlighet att få det gjort. då är de plötsligt väldigt mkt de kan göra själva eller få nån annan att göra upptäckte jag.
kelsson: va är de som gör att det käbnns s¨tungt? "bara" sömnbrist eller? och isf kommer den bara av nattkissanndet?