• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Jis

Åhh Najje, gud va roligt! Min bror fick tvillingar 11:e dec förra året och min pappa är trilling så jag var 100 på att vi skulle få två vi med, men icke.

Stort grattis igen.

Cattm, jag gillar KLM massor, dom är väldigt serviceminded. Kul att ni iaf hann med lite grann.   

• Vickan I

Stort grattis Najje vad häftigt ! kram  

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lindis1974

Kelsson. Samma. Bruna flytningar ännu men jag upplever det som om det kommer mycket mindre mängd.
    Vill bara det ska bli 22:a så jag vet hur det ligger till. V 5+6 i dag.

• Najje79

Tack finingar!

Kelsson: Jag fick tillbaka två ägg, så båda fäste.

Enya: Jag vet inte om jag  haft mer molvärk än om det vore en men vissa dagar har jag haft riktigt ont som kraftig mensvärk. Nedre delen av magen är svullen och stenhård vilket den inte varit tidigare gånger, samt att jag mår väldigt illa, vilket jag heller inte har gjort tidigare. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara två!

Nu är det bara det svåra att inte gå upp för mycket i vikt, min läkare sa att kanske runt 10 kilo vore lagom eftersom jag har en övervikt sedan innan... det blir en utmaning!

• kasa01

Najje, men GUD VAD HÄFTIGT!!! Två stycken, vilken otrolig lycka! Grattis i massor!

• Kelsson1

Najje: Otroligt häftigt! Jo de säger att väntar man tvillingar så mår man mer illa! Men sååå underbart, tänk två till priset av en!

Lindis: Har allt sett bra ut två gånger på VUL så lär det inte ändras. Är helt övertygad om att du får se ett litet hjärta picka på den 22:a!

• Aurora1979

Enya: Stort grattis till din graviditet!!! Ska hålla tummarna för att det går vägen denna gång!!

Najje: Åh vad roligt, grattis till tvillingar!! Baby Baby

Haha, tycker ni ska vara imponerade av mig som jobbar nätter :P Har faktiskt inga större problem än med tröttheten och har egentligen inte haft någon gång under graviditeten... lyxigt börjar jag misstänka. ;)     

• skatten12

Najje : GRATTIS !!! Gud vad roligt !!!!!
    Dubbel lycka !!!:) vilken v är du i nu??

Jag lite bruna flytningar än men ser de som gammalt ! Varit på
    Mvc idag på kostsamtal o skall dit om tre v igen :) vul den 22 igen !

Men har man en gång sett hjärtat så minskar. Risken lite va ? Eller är de bara Jsg som läst de??

Stooor kram till er alla !!!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011