Karmosin: Loke sover oftast i sin säng. Inatt hde jag råka somna medan jag låg o amma o de va därför han låg pprecis vid mig. Annars om han sover i vår säng t ex om han är lite gnällig o behöver va nära, så får han sova i mitten där varken jag eller maken sover. Vi har dock inget runt honom ´- filt eller babyest el dyl -, iom att han sover större delenn av veckan/nätterna själv i sin säng så sover han utan kudde eller nånting i vår säng. (han tycker kuddar är överskattat ändå, oavsett hur högt upp på kudden man lägge rhonom så ålar han omkring tills han ligger under kudden

). Jag tror jag frstod din förklaring om hur ni gjorde med filtarna.
Jag försöker hålla mig vaken under amning men ibland är man bara såå trött att det går inte.. ska anstränga mig mer om nätterna, men då jag har en kille som sover väldigt dåligt efter kl 3-4 på morgon varje dag så är det lättare sagt än gjrt...
Vickan: Härligt llt gick så bra idag! Så igångsättning, inte kejsarsnitt? Kan du genomföra en vaginal förlossning? Och angående det du skrev, jag tackar min lyckliga stjärna varje dag att jag o maken hade sån tur att vi fick Loke, han är värd varenda gravidkrämpa och sjukskrivning o sömnlöshet under grav samt varenda natt jag vaknar och måste amma och trösta, o alla dagar han är missnöjd och gråtig.. Jag njuter och hade inte velat byta bort detta för något i världen!
Men det betyer ju inte att det inte är jobbigt och att man blir trött för de
Och till
alla förstagångsmammor... jag menar inte att skrämmas! Loke är ett jättesnällt barn och han är världens mysigaste o jag vill bara pussa på honom hela tiden. Känslan att bli mamma är verkligen nåt helt fantastiskt, hur mkt det kan skära i ens hjärta när lillplutten gråter eller hur mkt de värmer när han ligger o ler efter att ha ätit eller pruttat, haha!