Hej hej, fått en dator till sjukhuset nu men kan inte vara online annat än på allmänna ytor eftersom vi inte får ha den inne på neo. Idag har Alexander fått komma in till vårat rum! Vilken lycka att kunna ta hand om honom utan en massa sladdar inkopplade! Nu har han bara matsonden i näsan och en "kanyl" på huvudet kvar som han får sin antibiotika i. Han verkar må bra, nu strular mest amningen eftersom mina bröst är så jä*la stora o sladdriga så han får inget bra tag och då blir han hysterisk o allt blir bara ännu värre. :( Men nu ikväll kom vi på att vi ju kan testa att liggamma när vi har honom i vårat rum och det fungerade nästan på en gång! Nu ska bara mjölken rinna till ordentligt med.
Kan ni tänka er att vi lyckades få på honom dessa kläder i stl 50!
Viksan: Supersöt är han! Men du är min hjälte som klarade dig helt utan bedövning. Min förlossning gick på 13 timmar om jag räknar med den timmen jag hade hemma med lite småvärkar.
Jag tog ett långt bad och det var verkligen jätteskönt, i alla fall för mig, så det är ett tips till er andra.
Hinner tyvärr inte kommentera er andra just nu. Men vi hörs av senare nästa vecka hoppas jag. *kram*