Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kram lindis! Hoppas bebis mår bra och allt är som det ska
Kram lindis! Hoppas bebis mår bra och allt är som det ska
Skönt Lindis:)
Enya, vi gjorde KUB test, ingen sa nåt om ev fel värden pga IVF och vi går hos privat BM på samma ställe som privata IVF kliniken
Önskar åxå att dom sömnlösa nätterna tillbringades med bebis;)
Då kan du njuta av skinka mackan:) Istider funkade för mitt illamående, den korta period som det varade men jag kräktes heller aldrig. Men som sagt iskallt och kolhydrater var lösningen så jag åt först en Piggelin eller päronsplit innan jag gav mig på annan kall mat. Funkade perfekt även när jag låg magsjuk förra veckan och kämpade med att få i mig nåt stärkande, en päronsplit gjorde då susen, den fick jag behålla konstigt nog:)
Ser att min iPad skrev istider...haha is glass ska det va! Dealiy, du får helt enkelt prova dig fram så du nån dag känner dig mätt och belåten
Ååå Najje va skönt att det bara var växtvärk och förstoppning, ta en kiwi det hjälper mot trög mage. Va gulligt att dom vinkar och slår kullerbyttor, bäst att passa på medans utrymme finns:)
Min sambo har företagstelefon dygnet runt och alltid uppkopplad på mail förutom i bilen. Jobbar som driftansvarig på ett IT företag så tag på honom får jag bara han inte sitter med nåt akut på jobbet som måste lösas just
Då eller har jouren för den veckan är "vi låsta" dygnet runt, det oroar jag mig för, att vi ska vänta på att nån hämtar den speciella jour mobilen innan vi kan åka. Han jobbar i Danmark och tänk om just den dan är bron stängd pga olycka eller snöstorm.
BF 16 dec. Jag jobbar åxå i Danmark men slutar 4 v innan BF så om inget krisigt händer i förtid så är jag iaf i närheten av malmö BB. Både grannar och taxi finns ju att tillgå. Slipper iaf oron att jobba in i det sista och att bli tvungen att akut åka till BB i DK.