Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

EGO: Idag har jag gått halva tiden!!!! Helt otroligt, vad jag har längtat efter den här dagen!!!

• Kelsson1

Vickan: Jag kunde mycket väl kunna leva utan att städa alls , varför kan man inte ha råd med piga??? 

• Kelsson1

Speck: Tackar, att bebis kommer snart var väl att ta i Skrattande.
    Tror det tar år innan jag vågar slänga kvitto från klädaffärer
    Jag har sovit extremt dåligt inatt. Vaknade vid halv tre för att gå på toa o hade jätte svårtför att somna om sen. Helt slut idag, o grinig som attan...

Jis: Tack! Helt otroligt känns det, har bara längtat o väntat på den här dagen! Undrar vad man ska sätta för delmål härnäst?
    Jag ser också bara fet ut när jag ligger ner, så vi får trösta varann du o jag . Men håller med Speck, finns t-shirt där det står gravid på kanske man borde satsa på en sån?

Strössel: Tackar!

• Kelsson1

cattm: Har lagt förhoppningarna om att illamåendet ska försvinna på hyllan . Har fler bra dagar nu än tidigare men att illamåendet helt ska försvinna tror jag inte längre på (förrän till BF ).
    Kul att höra att man inte är ensam om att ha mani med att spara grejor . Klädkvitton är iofs bara ett av mina problemområden , kan vara räkningar man fått eller som jag tidigare skrev, REKLAM! Helt vansinnigt. Men det är för uppkäftigt att vara helt perfekt har jag fått höra Skrattande...
    Tänk vad häftigt om du verkligen hade en sån tröja på dig när du kommer tillbaka från semestern, skulle nog skapa lite diskussioner

• Kelsson1

Speck: Jo nedräkningen har börjat

Vickan: Bra tips, ner till hundra dagar är det ju inte ens så långt kvar

Vill också se ringen! Var den väldigt dyr (om det var fel att fråga kan du förbise det här )

cattm: Det tog ett bra tag för mig att koda om hjärnan från fästman till make Så ge det tid, det kommer...

• Kelsson1

Speck: Visst är det som en alliansring? Fin är den. Tror att du o jag har rätt samma smak, har en liknande ring o hade liknande rosor i min brudbukett

• Kelsson1

Speck: Jobbdatorn bråkar så lyckas inte få in en bild o orkar inte lägga ner tid på det men om man söker på Scalins alliansring 7diamanter så får man fram min . Förlovningsringen är annars slät men har en diamant den också

• Kelsson1

Strössel: Verkligen fina bilder! O väldigt fina ringar. Nu blir jag sugen på att gifta om mig! Vad tror ni maken säger, tror ni att han går med på att gifta sig en gång till med mig? Skrattande

• Kelsson1

tredjemaj: Tackar! Tror vi får fixa undan köpen till bebis o klara av tiden med föräldrapenning först. Men hittils har han inte varit jätte pigg på idén till att gifta om sig (av någon konstig anledning...)
    Just nu är jag faktiskt inte alls avundsjuk på sol o värme, blir så illamående av att sitta i solen så i sommar har jag valt skugga o vind istället för sola o bli brun. Inte alls likt mig

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011