Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan: Vilka extremt fina ringar! Du var värd varje krona, o bra sätt att få ringen, kolla på dyrare först för att trubba av honom
    Maken har bott på Anglais, får fråga honom vad han tyckte om att bo där. Annars säger han som bott mycket på hotell med jobbet att Scandic hotell rent allmänt har bäst frukost. Tyvärr har jag inga tips på restauranger i stan, hoppas någon annan har det

• Kelsson1

Lulis: Helt rätt lyssna på kroppen nu, du kommer inte att orka med allt som tidigare. Smart tänkt med flyttgubbar, det kommer ni vara glada över många gånger. Spännande att träffa BM första gången, skriv gärna o berätta sen. Kram

Jis: Väldigt fina ringar.
    Jag har också en favvo restaurang men i Turkiet som jag brukar besöka varje gång vi är där. Det är så härligt att veta att man inte blir besviken utan kan njuta av varje tugga

Vickan: Maken säger att Anglais var helt ok att bo på men tycker att Sergel Plaza är bättre (om priset inte är extremt mycket högre).
    Annars älskar jag gå på Texas Longhorn (älskar deras baconlindade oxfilé) men det är nog inte ett ställe där man vill fira bröllop...

cattm: Som jag sagt tidigare (i en annan tråd) lät det som en väldigt fin dag o kväll. Men viktigaste var att det var perfekt för er.

Viksan: Även ni har väldigt fina ringar.
    Mitt illamående brukar vara som värst på lördagar av alla dagar! Hade jag fått välja så hade jag tagit de bra dagarna under helgen o de dåliga mitt i veckan men det fick jag inte. Men även här så mår jag sämre om jag har sovit dåligt. Som inatt vaknade jag mitt i natten av att jag behövde gå på toa (inget ovanligt där) men när jag kom tillbaka till sängen kunde jag för allt i världen inte somna om. Tror att det påverkade att jag har mått illa nästan hela dagen idag.
    Bra att det känns bättre efter besöket med sjukgymnasten. Visst är jag också glad över att vara gravid skulle inte byta ut det mot något i hela vida världen men säger bara att det är enklare att njuta av graviditeten om man inte mår illa o har ont.

• Kelsson1

Vickan: Bra att ha några alternativ att välja emellan. Det som maken sagt är just att Scandic har de bästa frukostarna så om frukost är viktigt så välj någon Scandic . Visst är Longhorn härliga, brukar ta med folk som kommer från andra ställen dit o alla brukar bli super impade . Tycker att det är roligt att prata annat också mellan varven o det här är ju ännu ett sätt för oss att lära känna varann .

Aurora: Väldigt fina ringar o mer värdefulla när de har även känslomässigt värde. Hoppas att flytten går smärtfritt. KRAM

Speck: Tror att du gör rätt som tar med väskan. Kan ju vara som med paraply, har man den med sig behövs den inte men lämnar man den hemma kan man vara säker på att det kommer att ösa ner...

anderska: Meningen är att man kring v13 ska må bra, det är bara min kropp som inte fattat det utan fortsätter med illamåendet . Täppt i näsan är ett graviditetstecken så det är bara att stå ut .

• Kelsson1

Aurora: Exakt, viktigast är hur du känner för de.

Ankaja: Vad roligt med ännu en flicka i tråden! Stort Grattis att allt gick bra!
    Men vad roligt med ännu ett bröllop i tråden, måste vara lyckotråden utan dess like, menar att mer kärlek kan inte finnas i någon annan tråd .
    Om klänningen, går det att höra med säljaren vad de tycker? Kanske prata med BM o höra hur mycket magen brukar växa till dess och känna efter hur det känns med klänningen? Hoppas att det går bra med klänningen i slutet!
    Stor Kram!

• Kelsson1

Strössel: Du har ju en stooor o fin mage, säkert bara du själv som vant dig vid den

• Kelsson1

Lillstintis: Jo helt underbart med halva tidenHar du moderkakan i framvägg? Annars är jag övertygad om att buffarna är bebis, våga tro det så kommer du känna av bebis oftare
    Jag har också börjat köpa grejor i huvudet, väntar på lön nästa vecka innan jag gör det i verkligheten

Ego: Gick in i v21 (20+0) idag och tydligen samtidigt in i graviditetsmånad 6! Helt otroligt!

• Kelsson1

Speck: Måste nog spara din lista med saker i BB-väskan så man kommer ihåg allt . Märker du att du glömt något (efter förlossningen) kan du bara fylla på så vi slipper glömma samma sak Flört

• Kelsson1

anderska: Det verkar vara olika det där med när man börjar fundera på förlossning. Började själv fundera i förra veckan när jag läste i boken vi fick från BM. Men inte tidigare, tror att det var lite att jag väntade på att RUL var över innan jag riktigt vågat tro att det kommer att gå vägen.

Lillstintis: Då får du väl snällt vänta , förstår att du är otålig men det kommer o kan inte vara så långt borta nu för dig!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011