Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tredjemaj: Är helt övertygad om att det är sparkar du känner! Det brukar kännas som bubblor till en början, har tarmarna dina inte gjort liknande tidigare lär de inte börja med det nu så lita lungt på att det är bebis . Där ser du nu kan du börja lugna ner dig, bebis försöker försäkra dig om att allt är bra
    Vågar inte svara på frågan om köttfärs, vet faktiskt inte hur jag skulle göra.

Strössel: Du har så rätt, hon har inte varit in alls! Håller tummarna att bebis är punktlig för Speck!!!! Vad roligt det skulle vara

• Kelsson1

Jis: Skrattande Skrattande ja vad ska man säga, gravidhjärnor är vi allihopa...

Vickan: Vad var det för film ni såg? Något du vill rekomendera? Har inte varit på bio på säkert två år om inte mer, får aldrig tid till det

• Kelsson1

Vickan: Låter som något för mig också då , min lilla hjärna klarar inte heller av något avancerat just nu. Vi har tittat här hemma på Jesse Stone filmer problemet är att vi har inte sett de i ordning, såg några före semestern på TV och nu håller vi på o tittar på den sista men kan för allt i världen inte komma ihåg vad föregående film handlade om! Tror att maken blir lite irriterad på alla mina frågor, jag brukar inte vara sån här

• Kelsson1

cattm: Välkommen tillbaka!
    Vad spännande med KUB. Alla är nog nervösa inför KUB, det är helt normalt men du ska se att det går över förväntan .
    Det är nog inte alls för tidigt att börja med mammakläder före KUB. Köpte alla mina gravidbyxor innan, kom ju inte längre i mina vanliga o tänkte att det är nog inte bra för bebis att byxorna klämmer åt magen.
    Du ska nog inte räkna med att gråtmildheten gör över . Jag fick ju tårar i ögonen igår när vi skulle köpa fårskinn till bebis och är i v25 nu .
    Förstår hur du tänker o att du är orolig men jag tror att du kan lugnt gå o köpa något litet till bebis redan nu. Det blir inte lätt efter KUB heller. Man får börja så smått...

• Kelsson1

VIksan: Filmen med Nicole Kidman lär jag få undvika, störtgrinar ju till löjliga tv-serier...

• Kelsson1

Oj vad ni har skrivit
    Öron på overaller och mössor tycker jag är gulligt Skäms så det är väl tur för mig att det finns på så många. Inte för att det spelar så stor roll för mig, inte så att jag absolut måste ha öron men tycker det är sött.
    Får jag fråga er lite mer erfarna: På lindex hade de vad ska man kalla den overall men istället för ben var det en påse. Undrar om den är bra, den hade hål (med flärpar över) så man kan spänna fast bebis i bilbarnstol. Blir det kallt för bebis med tanke på hålen? Nu är jag inte alls säker på att jag lyckades göra mig förstådd Obestämd. Ibland förstår jag mig inte själv...

• Kelsson1

Viksan: Jag tror att jag satsar på vanlig overall istället för påsen, tyckte inte att den verkade så pålitlig (varm) med hålen o allt.

Jaaaa SPECK vi väääääntar på nyheter!!!!

• Kelsson1

Dealiy: Jag hade också väntat några dagar till. Tjuvtestade ju med blastis på RD6 men det var då sååååå svagt att det knappt gick att tyda något så för att slippa besvikelser så vänta i åtminstone två dagar till (gärna lite längre).

• Kelsson1

dealiy: Försök dela upp ruvartiden lite. Försök ha olika saker att se framemot, fika med kompisar, middag med någon du inte träffat på ett tag osv... Så känns tiden inte så lång.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011