Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Eileen: Nej ingen har berättat, och i brevet när vi gjorde RUL stod det att dom berättar inte kön på bebisen. En del har sagt det går inte att se, nån sa vi tittar inte efter det här osv. Var i Göteborg när vi var där i somras och tänkte fråga men då hade dom fullt upp och hade inte tid för oss så jag fick inget UL, utan gjorde bara ctg.

• strössel
    Speck och Vickan och fler som köpt vagn: Läste att man fick en 3 månaders vagnförsäkring på barnvagnen i butiken men att man kunde välja att teckna en års försäkring på vagnen. Har ni gjort det ?
  • strössel

Vickan och Speck: Jag brukar inte heller teckna extra försäkring men tänkte bäst och kolla upp med er först Glad

Eileen: Ja snart vet jag vad som döljer sig i magen Flört

Ego: Nu ska vi bege oss och hämta vår vagn så roligt, sen kan bebisen komma när som helst för nu står allt och väntar på den Cool

• strössel

Karmosin: Tack det är skönt att ha tagit hem den, nu ska jag pynta den med Pingu leksak och tummen reflexer Glad regnskyddet är med kardborrband vart ska man fästa den nånstans ?

• strössel

Tack alla som tycker den är fin, det var många fönster tittare idag och folk som log när jag gick från garaget och in med vagnen. Dom trodde nog det låg en bebis i den redan Glad

Jis: Jag har ingen som helst känsla för vad det kan vara, då många säger jag kände att jag väntade en flicka eller en pojke. Så ögonblicket när man får höra vad det är kommer kännas helt fantastiskt Flört och så roligt !

• strössel

Viksan07: Begagnat är minst lika fint som nytt, om vi lyckas få fler barn så kommer dom få ha den här vagnen Glad vad jobbigt att vakna och behöva kräkas.

• strössel

Jis: Jättefin magbild, syns inte att du har gått upp i vikt du är jättefin Glad tänk inte på det. Det vi går upp försvinner sen när vi ska ut på barnvagnsrace Flört

Kelsson: Hur är det med dig idag ? Mår du bättre ? Kram !

• strössel

Carlan: Vilken gullig man du har som kommer hem med en sån fin barnstol Glad jag svänger förbi barnrummet lite då och då för att kika lite på vagnen Flört upptäckte dock att jag har köpt alldeles för stora filtar måste köpa mindre att ha i vagnen.

Tycker det är så kul när det kommer upp lite bilder i tråden, mera sånt Solig

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011