Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jordgubbe: Grattis visst är det härligt att få se sin lilla bebis i magen stor kram !
Jis: Ska kika nästa gång vi är i Jönköping älskar allt gulligt med nallar på !
Jordgubbe: Grattis visst är det härligt att få se sin lilla bebis i magen stor kram !
Jis: Ska kika nästa gång vi är i Jönköping älskar allt gulligt med nallar på !
100 % av min graviditet är gjord idag och ingen bebis hittills. Ska till mvc idag kl 12.00 ska försöka tjata till mig en igångsättning om en vecka om jag inte får bebisen innan.
Kelsson: Grattis till ny vecka idag !
Kasa01: Tack vad gullig du är. Grattis till v 33 i morgon !
Lillstintis: Grattis till v 35 i morgon !
Kelsson: Haha ingen bebis än så länge , den kanske vill komma ut i kväll och låta mig ta lugnt på dagen för att vila upp mig inför förlossningen haft mensvärk i natt och har värk som går ut i ryggen men tror inte det betyder nåt tyvärr.
Kelsson: Ska göra allt så att min bebis förstår att det är dags nu att komma ut till sin mamma och pappa
Kasa01: Tack för tipsen min man är ledig idag, så vi har all tid i världen att bege oss ut på långpromenader med vovvarna. Och sen ska jag städa tänkte jag bara för att ha nåt att göra
Anderska: Strunta i vad andra säger , du får köpa vad du vill ingen har med det att göra. Förstår att du blir ledsen och irreterad på såna människor. Såna som har barn tror dom vet bäst och kan så mycket STOR KRAM !
Carlan: Här struntar dom i om det är en ivf eller en vanlig graviditet, så jag får gå över 14 dagar innan jag får en igångsättning. Vilket jag hoppas jag slipper
Ego: Besöket på mvc gick bra bebisen mådde super och mitt blodtryck var strålande, fick en tid den 28/10 om bebisen inte har tittat ut tidigare.
Ego: Ingen bebis här inte, har mensvärk till och från och SD och det strålar ner i benen och längs ryggen. Men det kan man ha i flera dagar utan att det behöver betyda nåt sa BM.
Anderska och Vickan: Jag är här ingen bebis men ont till och från men inget som tyder på en förlossning skulle jag tro tyvärr !
Vickan l: Vilken fin bild på din son och din fina vagn, ser jättemysigt ut att gå ut på promenad ser verkligen fram emot det !
Kelsson: Jobbigt att du inte har kunnat sova, jag kan aldrig sova när min man är borta.
Tredjemaj: Håller med dig , är supernyfiken vad det är som döljer sig där inne låter underbart med massage !
Kelsson: Ingen bebis vill komma ut gör att för att vräka den men den vägrar
Spets: Grattis till v 27 jag har tecknat Trygghansas gravid försäkring för 1050 kr som gäller tills barnet är 6 månader. Har inte så stor koll på vad den täcker , det står men har inte kikat så mycket. Min mans syskon har Trygghansa och mina kompisar och är nöjda dels därför vi valde just den.