• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Strössel: Ja tänk, det gör det, det lever en liten bebis där inne!

Ankaja: Härligt för dig att få VUL o se hjärtat men tycker verkligen synd om din sambo som också hade förtjänat att se det! Stor Kram!

• Speck

Strössel: om du är rädd att citykorgen är liten kan du alltid välja att lägga i hårdlift el dyl i sittvagnen istället. Har också hört att citykorgen är lite liten, men inte att den ska vara för liten. Längtar tills tisdag då jag får höra hjärtljuden för första gången, då i vecka 25!

Kelsson: klart man ska ha en fin barnvagn! Och jag ser fram emot att du börjar våga visa magbilder, även om det så ska dröja till vecka 20!

Ankaja: Härligt att se hjärtat!

Jis: Min mage blev rundare tidigt också, härligt!

• Speck

Carlan: Förstår att du är orolig men den här gången kommer din grav gå hela vägen utan problem! Om du stör dig på att du fotar på "fel" dag är det väl bara att du tar en bild imorrn, enligt "tradition" och sen tar en till på tisdag när du byter vecka och sen fotar varje tisdag efter det!

• Jis

Jag blöder igen, mörkröty/brunt. Inte ont i magen (förutom molvärk). Fick panik, ringde sjukvårdsupplysningen men dom sa att d säkert inte var. Någon fara eftersom jag blödde lite (dom sa rikligt byta binda 2 gg/timmen) å inte hade ont. Nu ligger jag här i sängen å bara våndas! Fyyy!!

• Speck

Äsch då Jis! Nu tycker jag du ska ta o sluta upp med dom där dumheterna!

• Jis

Det blöder inget nu. Men shit vilken pärs detta är!! Fram å tillbaka, ångest, rädsla. Nu är det bara att hålla tummarna!

• strössel

Jis: Hur har det gått ? Åk in om du känner dig tryggare med det kram.

Speck: Jag kollade måtten och hårdliften är mindre än citykorgen jag har måtten i Emmaljungas katalog.

Vi är lite osäkra på om vi ska köpa citycrossen längre vi ska kika på Classic Sport istället den var i storlek L i emmaljungas katalog och Citycrossen storlek M, så den är något större. Men vi har inte bestämt oss än vi ska kika på vagnar i helgen.

• Jis

Det känns bättre. Måste förlika mig m tanken på att jag blöder lätt (gör d ivanliga fall oxå, näsblod ett par gg i månaden osv) jag gillar dock inte att inte riktigt kunna njuta av graviditeten utan att vara rädd, det går väl över, går in i v 9 på måndag...å snart är det v 12 :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011