• Jis

Anderska, vad är du sugen på? :)
    det jag har är:
    jeanskjol storlek 46
    två par jeans (ett par måste jag behålla, kommer inte i mina vanliga än, eller har inte vågat testa) storlek 46
    liter tröjor
    3 klänningar

• Jis

Kelsson, jag kände samma sak, fram tills igår, då släppte trycket neråt. Nu blöder jag mindre å kan sitta å resa mig utan att det gör ont. För det gjorde ONT innan, uscha.

Anderska, har inga leggings kvar, dom är typ uppnötta på låren, strumpbyxorna köpte jag på H&M två pack för 79 kr.

Jag ska se vilka tröjor jag har. 

• Jis

Idag ska vi till BVC, nu håller vi tummarna att Waldemar gått upp i vikt, jag ammar å ammar å ammar...typ med 2.5 timmars mellanrum å sen får han ersättning oxå...så det borde bannemig gå uppåt.

• Jis

Men då är ju Liam på god väg ju. Härligt Jag träffade en annan BVC-tjej än vår vanliga, hon sa att det gick alldeles fin.fint att amma med amningsnapp å att det var många som gjorde det å att det var lika bra för barnet. Hon sa att det viktiga var att vi kände oss tillfreds osv. Sund inställning.

Nej, mens, gud va jobbigt det har ju varit det bästa (förutom att vara gravid) med att vara gravid att slippa den skiten. Det hoppas jag att jag slipper ett tag...trodde inte man kunde få mens fast att man helammade? 

• Jis

Klart att det kommer gå bra Cat.
    Jag sa det till min man igår, den här julen är det första julen vi är en riktigt familj, å det känns underbart!

Jag fick mina pengar från FK idag iaf, wihoo, det funkar. Skönt att veta det. Fast det var rackarns va lite det var...*suck* 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011