Maajsi skrev 2011-12-30 19:58:03 följande:
Det kan jag förstå ifall du inte kommer orka det.
Jag vill ha 4-5 st allt som allt. Det har jag alltid velat ha. Tindra kommer fylla 5 strax efter att bebisen kommit och det blir så oändligt långt emellan. Skulle vilja ha det tredje barnet ganska tätt intill, men vet inte riktigt vad sambon säger om det. Han säger bara "det löser sig", vilket han säger om allt. Grymt irriterande men men. Vi får väl se helt enkelt. Skulle vara kul att få lite tätt i alla fall.
Oj, jo man är så olika. Jag älskar barn men har samtidigt lite dåligt tålamod så jag skulle nog aldrig orka så många barn :p Sen tycker jag det är väldigt tungt att vara gravid, särskilt med småbarn så då får det bli så många år mellan och då känns det som att man är "fast" i småbarnsåren så länge. Man bara börjar om hela tiden. Jag är gärna klar med barnen när jag är 30 :p Hoppas din sambo går med på barn tätt :)
Jag vill plugga till läkarsekreterare och ska söka in nu nästa höst och kommer jag in på första försöket får sambon gå hemma 1 år så får vi leva snålt :) Vad gör du? Jobbar du eller pluggar du?