89:or som är gravida! :)
Maajsi skrev 2012-04-26 08:12:28 följande:
Ja, hujja för magont. Det hade tindra också tills jag fattade att det var pga laktosen. Det var alltså när hon började dricka mjölk. När hon var liten så hade hon bara ibland, men det har väl de flesta. Men skönt att det har gått över :D Det brukar vara otroligt spännande att se hur lika syskon blir. Ser fram emot det jag också. Kan redan nu se likheter mellan Tor och tindra när dom föddes. Det är riktigt roligt att se. Men framåt kan man bara föreställa sig och inte mycket mer än så.Jag har illamående som tusan, dock utan spya. För ett tag sedan fick jag bara ner nyponsoppa och liknande. Skönt att jag iaf kan äta mer normalt nu. Stor skillnad jämfört med förra graviditeter då jag mest haft kvällsillamående. Den här gången håller det i sig dygnet runt, mer eller mindre. Förutom det och trötthet så mår jag super. Börjar dock känna av lite foglossning när jag gått mycket inom jobbet. Får se hur det blir sen. Idag ska jag på VUL och inskrivning på mvc. Är så nervös att det hänt något sen sist. Känns så typiskt att man ska behöva avboka inskrivningen även denna gång. Är i v. 10+3 nu så det går framåt. Denna gång ska jag ta magbilder för säkerhetsskull och för en kul grej. Det gjorde jag aldrig tidigare. Hade tänkt göra det med lillen också men det blev aldrig av. Nu har jag ångest över det.