• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Madde01
    Maajsi skrev 2012-01-26 12:17:25 följande:
    Haha, hm. Om jag ändå kunde svara på det. Jag blev ärligt talat ledsen för någon dag sedan när sambon inte ville mysa. För det var typ sista dagen. Jag känner att ju längre tid man väntar desto längre tid kommer det att ta. Men så igår så hade jag ännu mer flytningar än normalt och ja, det blev lite mys. Vet inte om vi hann. Vet inte heller vad han tycker. Men jag gav honom en varning och sa "du vet ju att det kan bli ett barn nu." och han verkade inte ha några problem. Så antar att det blir en liten chansning på om det tagit sig. Annars lär jag vänta tills proverna.

Hoppas verkligen för din/eran skull att det blir en liten bebis det skulle vara så himlans kul. Men det var i Februari du skulle ta proverna?

Låter som en super fin tavla, när är bud tiden över då?    
  • LillaIris

Hej är gravid med andra barnet och i vecka 10. Jag är 89:a... får man hänga med i den här tråden!? Grattis till alla gravida!

• Maajsi
    Madde01 skrev 2012-01-27 15:11:25 följande:
    Hoppas verkligen för din/eran skull att det blir en liten bebis det skulle vara så himlans kul. Men det var i Februari du skulle ta proverna?

Låter som en super fin tavla, när är bud tiden över då?    
    jo, precis :) hoppas jag också. Det är i slutet av februari vi ska ta proverna så det stämmer.

JAG VANN DEN :) jag kan fixa en bild på den sen när den kommer.
  • Madde01
    LillaIris skrev 2012-01-27 15:14:37 följande:
    Hej är gravid med andra barnet och i vecka 10. Jag är 89:a... får man hänga med i den här tråden!? Grattis till alla gravida!

Vad kul, Grattis Hur gammal är det blivande syskonet då?
    Maajsi skrev 2012-01-28 11:52:45 följande:
    jo, precis :) hoppas jag också. Det är i slutet av februari vi ska ta proverna så det stämmer.

JAG VANN DEN :) jag kan fixa en bild på den sen när den kommer.

Vad bra, 1 månad kvar då bara..

Vad kul Ja, lägg in en bild sen när den kommit ..
  • viplanerar09

Här går det bara bra! Väntar och längtar för fulla muggar :) gick in i ett nytt tiotal idag. 29 dagar kvar till BF :) tycker dagarna bara springer iväg och jag fattar inte riktigt vart dem tar vägen.

Själv? Allt bra?

• Madde01
    viplanerar09 skrev 2012-02-02 10:55:49 följande:
    Här går det bara bra! Väntar och längtar för fulla muggar :) gick in i ett nytt tiotal idag. 29 dagar kvar till BF :) tycker dagarna bara springer iväg och jag fattar inte riktigt vart dem tar vägen.

Själv? Allt bra?

Här är allt kanoners, fortsätter jobbet på halvtid och gick in i v.33 idag, så himlans kul

Håller med dig om att tiden bara springer iväg, har inte köpt någe till bebis än. Skulle behöva ett babyskydd, det är väl det ända och en syskonvagn OM jag hittar någon fin bagagnad, blir alldeles för dyrt att köpa en sprillans ny tyvärr håller inte ekonomin för det när man går på halvtid

• minjalin

Idag var vi till bvc och Elias är 55 cm lång och väger 4110 gram så snart kan vi säga adjö till 56-kläderna :( Men han har blivit världens spybarn så de hinner användas flitigt ändå ;) Gott att han lagt på hullet lite nu med och inte bara längden så det märks att han får ersättning också för min mjölk räcker dåligt. Han är helt galet stark också så vi kommer nog få fullt sjå med honom sen ;)

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)