IVF/PGD väntar på eller är igång
Ja, precis! Äta hälsosamt och träna är nog bra. Det verkade dock som att Hejåhå hade svårt att äta nyttigt utan att banta och räkna kalorier.
Ja, precis! Äta hälsosamt och träna är nog bra. Det verkade dock som att Hejåhå hade svårt att äta nyttigt utan att banta och räkna kalorier.
Tossen: Bra att du vågar skriva här igen :)
Jag åt multivitaminer för kvinnor och gravida (med hög dos folsyra) typ "Mitt val Kvinna" inför min senaste behandling och under ruvningen, sen när jag blev gravid så fortsatte jag ta dem :)
I övrigt försökte jag mest bara ta det lugnt och undvika stress, särskilt under ruvningsperioden.
Lycka till!
Polly83: Ok, på vår klinik jobbar de alla dagar så det kan nog stämma att det har med det att göra.
Fiamedbarn: Jag rekommenderar Reprofit i Brno. Jag vet en tjej som åkte dit av liknande anledning som dig och hon lyckades på första försöket.
Min egen Brno-baby föddes i augusti och är nu nästan 6 veckor. Hon är en frisk, pigg och söt tjej som växer massor, snart 5 kg redan!
Kattflickan: Jag har för mig att du skrivit något om FET tidigare. Har du kvar embryon i frysen? Jag ha ett kvar och jag är sugen på ett syskonförsök så småningom men jag funderar på hur tidigt det är lämpligt att försöka igen.