Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Wilowa skrev 2013-10-01 14:01:20 följande:
    Tack det hoppas jag med. Om inte så får jag väl köra mesvarianten i backen och bara glida runt. Jag vet i alla fall att jag ska undvika övningen "plocka snö" samt att bara åka i svarta backar. Precis som jag trodde så vill kroppen stå i slalomposition när man har det som jag har.

Vattengympa ska inte vara kul, den ska vara skön.

Nej man får inte lämna sina små barn när de sover. ...och tur är väl det.

Kanelbullensdag idag, men jag äter för tillfället glutenfritt. Fast min mage fick ordentlig fart efter sjukgymnastbesöket, så jag kanske vågar mig på en kanelbulle sedan. Mina magproblem verkar höra ihop med de andra besvären för de kommer alltid samtidigt.

Du ska alltså inte amma, eller? helt och hållet lämna över all skötsel av barnet till pappan, eller? Jag tyckte det var skönt när de var inne i magen istället för klängandes på utsidan hela tiden.

Jag får inte sitta med benen i kors och det gör jag hela tiden...hur ska jag lyckas lära mig av med det?
    *lol*
    Pappans tur att föda och amma! JAg ammade stora i över två år   Smidigt jue. Man slipper micra prylar och diska och hålla på. Hoppas det går lika lätt med denna. På BB bara kollade dom när jag tog ungen och gick runt på avdelningen medans han åt. Och jag åt, han åt. Samtidigt.. Hehe..

Det är jobbigt med samandragningar. Och fogloss! *tycker* Särskilt som nu, harbakat och är helt kaput. Fårse omd et blir ngn träning idag

Köpt 10-kort på vattegympa. Ska gå varje måndag har jag bestämt mig för. Vill köra gym och spininng med iaf 3 pass/vecka när jag bara ligger hemma som en degklump.

Min kropp blir ju min sen ändå. Jag kan ju springa fast jag ammar. Inte samtidigt, det kan nog inte ens jag lösa. Sen går det lämna in ungarpå Friskis i barnpassen. Gjorde jag på SATS när han var 3 månader. Gick på mamam-baby träning sen var han i barnpassningen (och sov eller blev buren på av tjejerna där) medans jag duschade. LÄNGE!!  Och efter ett tag var han där och jag kunde träna en stund. Jättebra!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag får inte heller sitta med benen i kors. Det ska ingen göra! KASST för bäcken/rygg. naturligt.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
  • MissKaos
    MrC skrev 2013-10-01 14:24:09 följande:
    Oj, dom där bullarna kostar många timmar på gymmet. Förvånad
    Lördag: Styrketräning, hela kroppen.
    Söndag: Crosstrainer 45 min.
    Måndag: Styrketräning (ben, rygg, mage)
    Tisdag: Crosstrainer Ikväll alltså. Hoppas jag orkar +50 minuter.

Imorgon är det vilodag.
    Torsdag Crosstrainer.
    Fredag Styrketräning rygg/mage.
    Lördag Crosstrainer.
    Söndag styrketräning bröst/axlar/armar.

Det fungerar jättebra att planera min träning en vecka i taget. Då fuskar jag inte.

Ja dom är dyra, men värt det.. *vet* Man KAN även äta dom efter ett långpass
    .. eller mata sina anhöriga. Då ser man själv smala och mer fit ut bredvid *vet*
  • MissKaos

Jag har redan en klängapa. Som vill bli matad i mammas knä helst. Fårse hur det ska gå. JAg kanske inte hinner äta sen, så lika bra att att ladda nudå?

• MissKaos
    SpanskaFlugan skrev 2013-10-01 16:42:32 följande:

Den dagen du kommer med en intelligent kommentar kommer helvetet frysa till is....

Det vore trist
    Jag ska ju dit sen, och grilla korv och spela kort med HinHåle. Vete fan hur det ska gå till om Clownen by mistake råkar säga något smart? Det är inte sannolikt, men osannolika saker händer ibland.

Jag gillar inte att frysa heller.

Snälla Clown. Håll käften eller fortsätt vara lika dum. Eller gå och träna, det behövs antagligen.
  • MissKaos

Clownen får inte sitta med oss.

Töntar åker inte längst bak i bussen, du vet

Scratchy skrev 2013-10-01 17:06:11 följande:
    Frågan är om du vill missa korvgrillningen eller om du vill grilla korv med clownen. Risken finns ju att det blir antingen det ena eller det andra eller både och. Nå?

• MissKaos

Nej. Men nu har du kollat och kan vara lugn!

Läste fel på schemat idag.

Blev 45min på spinning cykel och en kort genomkörare i gymmet. .

BarleyWater skrev 2013-10-01 20:58:14 följande:
    Inlägg 8078. Tack MissKaos för tipset. Nu har jag gjort ett EKG men allt såg normalt ut! Läkaren tog det inte på allvar heller, kunde inte förklara vad det kan vara, konstigt. Jag har styrketränat och spinnat några gånger sen detta hände, det har gått bra ingen onormal puls. Är det ingen som har varit med om samma situation?

• MissKaos
    Michael 310 skrev 2013-10-01 20:50:10 följande:
    Intervall passet från helvetet avklarat. Löpbandet är verkligen en obeveklig träningspartner...
    ^Åh, avis..
    Vad körde du? 400meters? Dom är värst.
  • MissKaos

Härligt pass! Sånt som jsg älskar att plåga mig med

Fast man kan vilja spy. Gäller att inte äta innan.

Michael 310 skrev 2013-10-01 21:40:16 följande:
    Nej körde en stege startade på 1000 m 15 km/h minskade med 250m och ökade 1 km/h ner till 250m och upp till 1000 igen med 400m joggvila mellan.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!