• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Gryndrömmen
    Mollly skrev 2011-07-28 22:23:46 följande:
    kanske man skulle testa. Smidigt med sallader till lunch tycker jag. När jag gör sallader även till middag, så brukar jag ha bulgur och fisk eller kyckling till. Jag försöker äta mer fisk och kyckling nu. Tycker man blir så äckligt mätt av vanligt kött.
    Jag äter mer och mer fisk jag oxå Blev behagligt mätt liksom!
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-28 22:31:35 följande:
    Jag äter mer och mer fisk jag oxå Blev behagligt mätt liksom!
    ja precis. Men visst, man blir hungrig snabbare. Men hellre det än att bli sådär äckligt mättSkrattande
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-28 22:13:41 följande:
    Jag brukar göra en sallad med räkor, avokado, bladspenat, rödlök, tabasco och gurka Mums!
    hur mkt har du av varje?
  • Gryndrömmen

Ca 500 g räkor, 4 avokado, 1 rödlök, ½ gurka som jag skalar och tar bort det längst in på.. 2 vitlöksklyftor har jag ju oxå.. några droppar tabasco sedan sallad efter smak Salt och peppar brukar sitta fint oxå! Jag brukar nog förresten har lite pressad citron eller lime i oxå

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-28 22:48:38 följande:
    Ca 500 g räkor, 4 avokado, 1 rödlök, ½ gurka som jag skalar och tar bort det längst in på.. 2 vitlöksklyftor har jag ju oxå.. några droppar tabasco sedan sallad efter smak Salt och peppar brukar sitta fint oxå! Jag brukar nog förresten har lite pressad citron eller lime i oxå
    ok. ska testa detta imonSkrattande
  • Jennnyn

Idag åt jag middag hemma hos mamma och hon äter kolhydratsfattig mat, hon också. Det blev nötfärsbiffar med blomkålsris. Det är ett bra tips för att ersätta vanligt ris. Man river helt enkelt blomkål fint på rivjärnet och lägger i kokande vatten någon minut. Konsistensen blir ungefär som ris, men det blir jäkligt mycket godare!

Har skrivit det tidigare i tråden, men för er nytillkomna skriver jag igen  

• Gryndrömmen
    Jennnyn skrev 2011-07-28 22:56:42 följande:
    Idag åt jag middag hemma hos mamma och hon äter kolhydratsfattig mat, hon också. Det blev nötfärsbiffar med blomkålsris. Det är ett bra tips för att ersätta vanligt ris. Man river helt enkelt blomkål fint på rivjärnet och lägger i kokande vatten någon minut. Konsistensen blir ungefär som ris, men det blir jäkligt mycket godare!

Har skrivit det tidigare i tråden, men för er nytillkomna skriver jag igen  
    Detta har jag missat, spännande Jag brukar göra blomkålsmos, och det är mumsigt
  • godisgrisen

Hej!

Har haft en veckas semester från allting nu för att ladda om......

Men  nu är jag tillbaka igen!! Nu kör vi Idag ska jag se till att hinna med lite styrkträning trots att denna dagen är ganska fullbokad.....

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!