Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Ass too ground vill jag med kunnam mina taskiga knän och diskpaj stoppar det. Kommer till 90 nu iaf bra det.

Utfall bakåt med hantel här. Knäböj m hantlar. Enbensböj m foten på bänk (och hantel) step up m hantlar. Min röv lärsvida imorgon Arnoldspressar rodd mountainclimbers mm. Går köra hårt hemma med

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Körde 3×5×100meter igår. Maxade bara. Kändes bra! Gött driv och klipp i steget men det klart det är korta korta intetvaller. Kul pass!

Peppar på gymmet meb maken städar nu o då känner jag mig osoledarisk såklart

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    K grrl skrev 2014-08-03 15:54:36 följande:

Jag gjorde ett rygg/bicepspass igår. Har gjort ökningar i nästan alla övningar, mest i stående rodd och smala latsdrag. Jag har gjort helt sanslösa styrkeökningar i ryggen, har mer än fördubblat vikten jag tar i latsdrag (på 15 rep istället för 10) på ett halvår, har fördubblat vikten i stående rodd på ett par månader och så vidare. Tänk om jag kunde göra sådana styrkeökningar i underkroppen också...

Ändå tycker jag inte att det syns så himla stor skillnad, har inte direkt blivit bredare. Men man ser sig ju inte speciellt mycket bakifrån i och för sig.

Kör ben 3x vecka. Lovar shit Will happen! Och ät mer!!
  • MissKaos

Hej

Illusion skrev 2014-08-04 18:32:09 följande:

En tidigare graviditet berättigar allt. Skämtåsido. 

Lät som ett bra träningspass!

Säkert skitkul. Förklara? Jag fattar inte!!
  • MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-04 18:33:19 följande:

Varför får inte jag privata lektioner av snygga snubbar?  

För att du inte ser ut som en degklump som jag? Han trodde jah körde o inte fick några resultar alls tror jag..

10 km löpta. Andra ggn jag kör distansen efter bebis. 62min. Hoppet åtetvänder
  • MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-03 22:00:28 följande:

Dags att köra ett nytt pass! Känns motigt, men ska likväl genomföras.

Efter känns det 100% bra. Focus!
  • MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-05 00:18:04 följande:

Misskaos, "skämtet" syftade mannens ej tidsbundna skyldighet mot den kvinnan han har skaffat barn med. Därmed kan du utan dåligt samvete träna medan han städar hemmet.

Ganska mycket fettklump numera själv. Måste deffa som fan.

Jag tränar 6d/v..

gymmet. Maskiner idag. Dock körde jag pulsövn mellan seten. Bra skit. Jobbigt. Omväxling brykar inte köra mskiner alls.
  • MissKaos

Stålmannen, ligga på bosu lyfta armar/ben funkar ju med.

• MissKaos

HA! Mina chinos går på igen! Har inte gått ner mkt i vikt 0,8kg så det måste vara min envishet med knäböj marklyft stående rodd och bänkpress som bas i 2 gympass/v . Och hemastyrka pch löpning.

Är inte klar med ombygget men det går åt rätt hålö

• MissKaos

2,5km jogg 10kortkorta backintervaller och hemjogg.

en promenad på fm, behövde ladda kulen med skyr kvarg mm..

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!