Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Crosscage? Tell me more?

Påväg till gymmet. Tror inte lillan tänker samarbeta idag. Shit! Jag som är så taggad. Har glömtmutor. Får stanna o köpa smörgåsrån eöler baby riskakor på vägen. Fröken vaknade 45min förtidigt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Det går hela klasser som heter kb på många gym. Körs bara med blir snabbt starkareskivstång existerar på friskis liknar pump men har färre reps.

Crossfit gymmet idag. Körde mina vanliga grundövn. Kört lite grejer som bara finns där med. Kul!

ökat i mark!3*10 med 50kg. Tungt och så gött! har bra flow nu blir snabbt starkare

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vad tusan står Idf för? Finns ett märke som gör bla dare som heter ngt liknande.

Oh well. Inlägget passar inte riktigt i tråde, Birger men var rätt kul.

Hoppa över arslena och skriv mer du har ju saker att snacka om.

och ang snygga rövar. Min kommer göra så ont imorgon. .

• MissKaos
    K grrl v 2014-08-08 21:51:34 följande:

Imorgon ska jag vara med i mitt första triathlon. Wish me luck!

Kul! Grattis!

..skit i clownvarianten. Ignorera tramset bara. Antingen snackar det vettigt eller så är vi inte kul mer.

Gött Ander25! Svettiga pass är bra pass!
  • MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-08 22:37:49 följande:

En timmes träning avklarad. Tycker det är svårt att få en tonad mage, lättare när man var 23-24 som jag var när jag startade tråden. Men jag vet att kosten är nyckeln till "den där magen". Vid jul så!

jag är 39. 2 barn. Vem är där först?
  • MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-08 23:16:17 följande:

Jag tror inte att det är jag i och med att du långdistanslöper om jag minns rätt. :)

Jag har ju handikap av bebis och fl nu.
  • MissKaos

Hm. Jag gillared att vara deffad. Ok, jag gillat att vara snygg och jag gillar att folk kollar. Vilket dompgör näran ligger 12-15% underhudsfett.

sen, viktigare, jag gillar känslan att vara lätt och stark när jag löper. Gillar att kunna lyfta tumga grejer generellt. Typ 2drickabackar i varje hand.

• MissKaos
    Illusion skrev 2014-08-09 20:58:53 följande:

Delge gärna ett axplock från er diet!

Kvarg bär. Frön.

jag äter kolhydrater men reducerat helre grönsaker o bär än frukt. Hellre potatis än pasta.. Samma med fett väljer helst källor som fisk fröer mm

undviker bröd ffa vit äter lite grövre.

hellre fisk o kyckling än griskött.

mkt pga att jag mår bäst av det

önskar godis vore äckligt!
  • MissKaos

Wilowa: jag tror det är mer energi snarare än mer protein. Efterätt är en bra lösning. Tx en glass. Fruktkompott m vispgrädde. Kexchoklad.

Vet en fallskärmsjägare (jobbar åå gym nu) han kör med snickers.. killen är tränad milt sagt.

• MissKaos

Kolla på nyponskalspulver ftån risenta. På baksidan finns recept.

Dåliga vanor. Fruktsallad o vispad grädde är inte dåligt! Risifrutti är enl dietist ok. Funkar som efterätt.

Twix som efterätt eller Kexchoklad funkar ngn gång/v. Det ena utesluter inte det andra! Fett i maten smakfri olja tillsatt är med bra.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!