Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Den deprimerade sanningen 7mån efter bebis.

Råkade gå till gymmet idag. Blev ett bra pass.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ca 6v efter fl. Här kom jag i dessa byxor färsta ggn.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vill ha tbx min egen kropp sas. Längtar att löpa lätt.

oh well. Jobbar iaf på det!

Knäböj sittande vadpress chins stående rodd fällkniv på bänk och onmvänd fällkniv m coreboll armhävningar och en hel del axlar. Borde kännas imorgon!

• MissKaos

Höftlyft. Enbens.

• MissKaos

Löpningen är på någotvis jag. Låg mellan 40-70km/v före grav. Gymmet är kul men mestadelskomplement för att kunna springa.

Måste vara hemskt att inte kunna min fit har krånglat det är pissigt nog.

• MissKaos

Jag[quote=73769540][quote-nick]Illusion skrev 2014-08-10 14:12:07 följande:[/quote-nick]Livet måste vara extra tufft när man måste trycka ned en snickers efter en måltid. [/quote

Ja stackars!

Gainonax proteinbarer är goda annars dom äter jag i perioder

• MissKaos

Moahhh bristningar jodå! Daller med. Tyvärr. Min stora amnade drygt 2år.. kan bara hålls med amningen stör kroppen på ngt vis. Jag hsr kanske 4kg kvar. Det är inte vikten som är problemet gå ner kan jag nog lätt. Det ät bristen på muskler! Ffa core.. har inte samma kontroll på ngt vis. Märks i löpsteget med.

nog gnällt! Tack jag jobbar. Hårt!

• MissKaos

Hälsporre.

jag har dragits med skiten ca 10år i omgångar. Fick det när vi skulle flytta. Jag stod på en stol barfotad och plockade ur skåp. Fick det läkt men det har återkommit genom åren. Löpning, och långdistans som jah gillar är inte perfekt då oman säger så. Foten blir något bättre om jagvär stark tror fotisättningen blir bättre (landar längre fram på foten) och lätt då det ger ju mindre tryck.

sist gick det upp av utslitna inneskor på jobbet tror jag i kombi med art mina löpskor slets ner och jag sprang förlänge i dom

• MissKaos

Höfter är ok nu. Men magen. Deg!

8km löpta idag. Med blyben. Mkt backar. Tog forever dvs exakt 60 min.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!