Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.

gått loss på nya träningskkäder!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..fel bild.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Snygga biceps! Du har lagt in timmar där. Måsteärek dig att kolla av dina leder. Tant här hade motsv problem. Don tog massor av prover och misstänkte reumatism. Proveena visade ingwt men blev rek attinte äta rött kött o det hjälpte. Gick till en bra idrottsläkare. Ibland har dom otippade svar.

• MissKaos
    Wilowa skrev 2014-09-25 22:13:53 följande:

Efter två veckor med ett helgbesök, tre föräldramöten, en fyradagars hockeycup och en stängning på jobbet, så fick jag äntligen till ett träningspass igår...mellan alla turen till och ifrån barnens träningar.

Fick erfara en dålig sida av att vara hockeymorsa i helgen..sonen blev tacklad in i sargen och hade ont i huvudet och mådde illa på kvällen efteråt. Vi fick vaka så inte mycket sömn den natten, men som tur var så var det bara trötthetsillamående.

Fy! Kan varit chock etc med. Läskigt.

Gött m egen träning!

Aj i rumpen idag..

jag kör sjukt mkt ben o rygg men det verkar bita på hela mig..
  • MissKaos

K -wihaooo!! Jag är nu stark npg att köra äs to gräs lätta vikter men ändå. Kör min kroppsvikt i knäböj t 90grader jue. Har inte tänkt på det.

Kläderna kommer från stadium o fimns på rea!

Nu ut o springa

• MissKaos

Ojojoj!!

Knäböj ända ner. Räknade fel o tog 30kg ist för planerade 25... russan twist och frivändningae kompletterade första cirkeln.

Cirkel 2

marklyft bicepscurl triceps m viktplatts över huvudet

Cirkel 3

Bänkpress

hiptrust

utafall m bålrotation (viktplatta)

cirkel 4

Stående rodd

axellyft åt sidan

fällkniv (sittande på bänk)

Cirkl 4

Bröst i dragmaskin (uppiftån)

Chins m hhälp sv gummiban

5

Latsdrag

stående vader

6

Bänkpress liggande

7

Fällkniv med fötterna på boll

armhävningar m benindrag.

borde monterat ihop de sista till ordentliga cirklar men hade med bebisrn som börjaee tröttna så viktigast först..

Kommer sannolikt svida imorgon. Hade velat hinna goddag med. Och tunga knäböj till 90gradee. Men det fåt duga!

• MissKaos

Jo hund har trosor när hon löper?

Jag har bra trosor för löpning. Med windstopper i. På vintern. Var kom der ifrån?

• MissKaos

Testade stronglift. I går. Körde knäböj änd ner marklyft bänkpress chins ovh axelpress m skivstång. Avslutade med russian twist och ngn merbmaghistoria.Har aldrig haft såhär ont av träningavärk ever. Försökt jogga bort det.. försöker bota med extra protein.. vill ju köra igen imorgon!

• MissKaos

Testade stronglift. I går. Körde knäböj änd ner marklyft bänkpress chins ovh axelpress m skivstång. Avslutade med russian twist och ngn merbmaghistoria.Har aldrig haft såhär ont av träningavärk ever. Försökt jogga bort det.. försöker bota med extra protein.. vill ju köra igen imorgon!

• MissKaos

Löpning igår. Mer 5×5 i gymmet idag. Skitkul men aj.. min kropp hoppas på lite muskler som tack för detta!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!