Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Man gör väl som man vill antat jag.

fimna ju massor av program att följa.. har kört ett test nu för att se hur det känns i kroppen. Mest för variation. Ändrat antaö reps/set brukar bita bra. Funderat på att köra madcow o då blir det ju ada bab.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Intervaller. Benen kved och bad om nåd..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jamen jag hade ju testst EN gång.

Säg klrt inspirerat av stronglift då.

fast fler program än dit finns. Överväger att sjösätta madcow pga att jag vill körs mkt ben..

• MissKaos

Aha. Läste bara "rygg".. där det slog slint för mig!

hittade program där dom körde ben varannan gång..

jaaähög har ju intr pluggat på detta. Tränat styrka 20år hittade ngt o tänkte testköra ombdet verade vara ngt för mig..

vill du ha genuin kunskap får vi prata löpning eftersom det äe det jag gör. Springer. Styrketräning är komplement för mig. Behöver bygga på lite efter grav/fl *pekar bakåt i tråden*

• MissKaos

Jo. En av killarna som jobbar åå gymmet kör stronglift. Han påpekade att han kör ett par OLIKA program som han roterar mellan. Och att de FLESTA har ett ab upplägg.

Tror killen är pt.

• MissKaos

Bryr mig inte så mkt.. är glad om jag hittar ngt som funkar. Alltid kul testa nya saker. Öcerväger köra det seriöst ett tag under vintern eftersom det verkar kul men mitt mål är i huvudsak löpning och jag behöver köra lite andra grejer än bara dessa övn. Sen hämmar de tunga knäböjen löpningen dagen efter helt klart.

Hur länge har du hållt på med detta? Tävlar du? Vad är drivkraft? Kul att jag kundr öka lite från första ggn till andra på flera övn. Orkade tx köra mef samma vikter i 4set knäböj mot 2första. Tar alla 5 nästa. . Det var lite förföriskt får ta det lite lugnt o intr glömma att jag har haft diskbråck och har fått barn ganska nyss (9mån) därtill är man ju tant numera...

• MissKaos

Vilodag. Stel trött o öm.

stora har fått löss. Jag dör. Måste luskamma imorgon. Alla. Mitt hår är tjockt och axellångt. Kul. Gymmet med.Första. Ebdorfinkick annars går det nog inte..

• MissKaos

Vilodag. Stel trött o öm.

stora har fått löss. Jag dör. Måste luskamma imorgon. Alla. Mitt hår är tjockt och axellångt. Kul. Gymmet med.Första. Ebdorfinkick annars går det nog inte..

• MissKaos

Visa sig att lössen var mjäll och sand

*phu*

Hemma efter ett gäng trisets på gymmet.

på söndag ska jag nog på 5×5 enl schema. Fast blir två sånna pass + ett annat åå gymmet nä vecka. Sugen på löpning imorgon!

• MissKaos

Wow Anders! Bra jobb inponerande resultat!!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!