Träningsnördar - här samlas vi!
Smittas det i tråden eller? *ser misstänksam ut*
Jag proppade i mig echinasea brus. Vet inte om der hjälper men tro kan försätta berg..
Smittas det i tråden eller? *ser misstänksam ut*
Jag proppade i mig echinasea brus. Vet inte om der hjälper men tro kan försätta berg..
GICK inte pressa upp pulsen över 80% på intervallspin idag. Antagligen förkylninge som spökar -tar det som ett bevis för god kondition. Kan helt enkelt inte anstränga mig tillräckligt mkt för att komma upp i puls när jag inte är helt 100%. Jag älskar puslbaserad intervall annars det är en go känsla när allt bara pumpar på max och det svider i lungorna och man ser pulsen närma sig 98% i topparna. Men men, det går fler tåg. På ett visbra att kroppen visar vad den vill! Fick nöja mig med att pendla mellan 70-80% idag.
Känner mig piggare iaf, fikat bakelse (och bulle men det vill jag inte erkänna) med familjen och vi ska steka på fina biffbitar och göra potatisgratäng ikväll! Gott Massa vitlök och lite rött till det. Inte för mkt rött dock, vill springa en runda imorgon fm... Ska ju på det däringa partyt på söndag så jag missar väl träningen då.
Trevlig helg träningsgalningar
MÄTT så det gör ont i magen och ändå lite sugen ännu. HUr får man ihop det? Har ju knappt tränat denna veckan pga snor!
Magen står nu rakt ut av mat. 250gr kött + potatisgrat + sallad + vin + fruktsallad m vanilvisp, glass och choklad. Några chips som låg på fel plats städade jag ner i magen samt några överblivna godisar.
KAn någon förklara hur jag kan vilja ha en macka nu?