Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Ziraya: Kommer inte ihåg vart jag hörde detta men man ska äta det mesta av sitt intag morgon/lunch och lite på kvällen. Då går liksom kroppen ner på "sparlåga" inför natten och allt bromsas av.
    Kan ha varit på Itrim, men jag låter det vara osagt.

• Maria1982

Själv så är jag värsta PMS-kossan som dessutom håller på att få mitt kontors härliga förkylning...
    Suck!
    Ska till badhuset iaf i morgon och kolla gym och fixa och trixa...

• Maria1982

Numera medlem hos Medley!
    Förkylningen ska få blomma ut och bege sig till nästa offer innan jag drar igång fullt ut.

Magrutor, tonade armar eller fit helt enkelt - here i come

• Maria1982

MissMe83: Klart man kan få allt Har ni något att rätta er efter när det kommer till tid osv när det gäller adoptionen?
    Eller det kan hända lite när som helst?

Kanske lite kurser på det lokala gymmet först? Typ spinninginstruktör eller så..
    Bara en massa menlöst babbel här, tänker högt

• Maria1982

Jag är mer än lovligt trött på där jag är i livet...
    Absoluta drömmen är polis, men där är det otroligt tuff konkurrens så jag behöver en plan B. Och jag är intresserad av att jobba med människor, vill hjälpa människor. Så planerna går väl lite mot rehab/PT/kostrådgivare all in one liksom.
    Borde ju vara en hyfsat "egen" mix som kanske slår

• Maria1982

Linköping, just nu. Vi har inga planer på att flytta igen, men man ska aldrig säga aldrig

• Maria1982

Ont i luftvägarna när jag hostar Vill bli frisk nuuuuu! Har ju nyss skaffat gymkort och ska baske mig använda varenda krona

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!