Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Testat mina nya skor idag på en 2.5 km hill jogg i intervall på löpbandet idag. Funkar fint Sitter som en smäck!

Däremot har jag en nacke och skuldra som inte vill sammarbeta! "Gammal" arbetsskada, är lite utsliten efter mina år på Scan. Musklerna knyter sig i området.

Spinning på fredag I morgon??? Vet inte.. Inga ben iaf, de behövs pigga på fredag...

• Maria1982

Mental träning vart det idag Den femåriga dottern har haft kompis hemma hela dagen!
    Nu är det dax för föräldramöte på dagis och sen handla...

• Maria1982

Spinning klart, älgstek i magen
    I morgon vankas det kalas och sen blir det bus på kvällen.. Söndagen får bestå av någon form av träning! Springa borde jag göra iaf

• Maria1982

Idag ska jag träffa en kurator, samtala om ditten o datten.
    Jobbar 6-10 "bara". Får se i vilken status jag är efter samtalet, behöver träna!!

• Maria1982

Själv är jag hysteriskt trött efter en lite smått kaosartad vecka på jobbet.
    Går utbildning på de stora kvarnarna och tillhörande maskiner. Det är tungt och man får springa hit och dit och kors och tvärs och verkligen använda geniknölen när det strular. Funkar allt så står man mest och tittar... Det har INTE funkat kan väl tilläggas
    Så utöver jobbet har jag inte tränat i veckan... Skulle vilja ge mig ut och springa dock..

• Maria1982

MissMe Vården är tungt och slitigt också.
    Man blir ju insnöad på det man är van vid.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!