MissKaos skrev 2011-10-27 22:18:14 följande:
Här är det nog olika.. Men ja, kolla med folk du känner om dom har en bra städerska.
Mollly skrev 2011-10-27 20:35:13 följande:
Nu har jag kommit in i en depp period. Tycker inte det har hänt ett skit med kroppen sen jag började träna. Tycker fortfarande jag har massor kring magen. Jag äter knappt aldrig något onyttigt och jag äter 5-6 mål om dagen. Vi äter bara kött 2 ggr o veckan typ, så vi äter ingen fet mat heller. Usch allt känns bara piss just nu.
Du kanske ska fundera på om du ska ta bort mellanmål då? För mkt kcal?AJ! Stackars dig
Tullemi skrev 2011-10-27 20:55:31 följande:
..och jag har proppat i mig kolhydrater: 3 påsar (ja 3 st) kanelgifflar på 2 veckor, pasta och chokladen från Danmarksresan och smörgåsar både morgon och kväll (dock nyttiga men hade inte planerat att äta det 2 ggr/dagen). Attans....
Grattis, du är nu kolhydratladdad och färdig att köra hårt
Dagens träning: 90min BOX. Blev parad med en stor grabb. JAg kommer ha ont imorgon. Dagens fusk: Kebabatallrik, chokladkaka (OR) och en annan kaka t lunch... Vart mätt vid middagen och fick mer el mindre tvinga ner maten, men utan middag kan jag inte träna då tar det stopp mitt i. Så, åter ordning nästa vecka typ
Jag behöver doc kgå upp lite i vikt nu känns det som -men i muskler! Kebab kankse inte är det bästa då.. (eller, jo men pommes??)
Det är bara ett mellanmål jag kan ta bort och det är det mellanmålet som jag ofta missar. För det på morgonen klarar jag mig inte utan. så vet i tusan. ska köra med mkt sallader nu ett tag. Typ kycklingsallad, tonfisksallad osv. Det brukar fungera.