Träningsnördar - här samlas vi!
Jupp Född 82 i vår sydligaste landsände, fick barn vid 23, 25 och 27. Nu är jag färdig med det och kan fokusera på mig
Jupp Född 82 i vår sydligaste landsände, fick barn vid 23, 25 och 27. Nu är jag färdig med det och kan fokusera på mig
Fast jag har ju inte fått behålla den, nu har jag en ny.. En med lite mer skinn och fläsk än innan
Tänk knip och sug in naveln mot ryggraden så ger det extra
MissMe83
Skaplig förändring!!
Ärlig som jag är så säger jag rakt ut "ta det försiktigt med vikten nu"
Du är Jättesmal och stl 32 är mer än gott
Säger det i all välmening!
Upp till 35
Och jag slutade med min antibiotika och gissa vad... Sjuk igen! Eller sjuk är jag ju inte... Är SÅ trött på't!
Hahaha Lite lätt sinnesförvirrad idag
Jag har varit förkyld sedan december, det har kommit och gått men aldrig försvunnit. Förkylningsastman utvecklades ur det här och jag har fått två kurer KåVe för bihålorna.
Under tiden jag äter KåVe får jag tillbaka både lukt och smak och näsan är "ren". Så fort jag slutar kommer nästäppan igen använder mig inte av nässpray!
Har begärt en allergiutredning men den skiter dom i på vc och säger, genom att bara titta på mig, att jag minsann inte är allergisk.
Det enda de har sagt är att jag NOG är överkänslig i mina slemhinnor mot klimatet på jobbet. Är det sant så ska det ju släppa nu under semestern!
Är så less på det som sagt!
Skitsnygg!!!
Wilowa
Jag har semester i tre veckor och sen sex veckors kontorsjobb. Hoppas på skillnad under den tiden!
Självklart hoppas jag på att få stanna där
MissKaos
Kolmasken och kamelen?