Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Tänk om det vore hälften så lätt gå ner i vikt som det är att gå upp!

• Maria1982

20 kilos hantelset på intersport för 600 kr. Eller ja, det är hantlar och 17,5 kg i lösa vikter.
    Tror att jag ska slå till faktiskt!

• Maria1982

Körde lite PoWorkout här och är genomsvett!
    Platt mage utmaning, slanka ben utmaning och funktionell fettförbränning.

• Maria1982

Jag har grymt lätt att lägga på mig. Det räcker med att titta på godiset i butiken så har jag gått upp 2 kg (nu överdrev jag)...
    Men när jag vill gå ner dessa två kilo så tar det en halv evighet.

Men nu har jag kommit igen efter semestern... 30 min varierande träning i morse med fokus på mage och ben och ikväll är en date med cykeln i källaren bokad. Den daten kan bli hård och blöt

Matmässigt är potatis, pasta och vitt bröd borta igen. Att jag ens börjar äta det igen... Suck!! Matdjävulen är en stark djävul...

• Maria1982

Duktigt mör i rumpa och ben efter gårdagens två pass

Ska jobbelijobba lite, sen blir det en pw och ytterligare nått kul pass med nya favoritappen

Simma lugnt!

• Maria1982

Jag körde rejält med magen igår... Knappt tillstymmelse till träningsvärk Besvikelsen är total!

• Maria1982

Jag har så mycket slagg i benen, så jag får nog kasta mig ut på en liten runda i regnet!

• Maria1982

Aaaaaarrrrrrggghhhh.... Äter otroligt återhållsamt och i princip inga kolhydrater av den snabba varianten. Det händer nada och jag är supersvullen och kolhydratig kring magen...
    Varför det?
    Dricker kaffelatte (2 koppar) på jobbet med sötningsmedel i.. Det är det enda som är nytt i kosten.
    Ska jag lägga ner kaffet??
    Det är inget jag "normalt" dricker.

• Maria1982

Räknade lite här vad som intagits under dagen och allt är i överlant. Det blir 1200 kcal och då är det ett mål mat kvar. Känns skitmycket!!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!