Träningsnördar - här samlas vi!
Jag skulle gärna vilja dela med mig av min träningssida där man kan lära sig lite allt möjligt om kost och träning. Kolla gärna in den och ge lite feedback!
www.gymlivet.com
Jag skulle gärna vilja dela med mig av min träningssida där man kan lära sig lite allt möjligt om kost och träning. Kolla gärna in den och ge lite feedback!
www.gymlivet.com
Just kommit från träning.
20 Box-jump
40 Stående roing
push-up med mountain climber
höga knälyft på stället
Utfall med 10 kg över huvudet
Wall-ball
sit-up/get up
kettlebell
90sek/station 3 varv.
Hade mitt första riktiga crossfit pass idag. I en Box! Fetingbra var det!!
Vi gjorde massa cleans och annat jag inte kommer ihåg namnet på....
Vi gjorde:
Clean, snatch, kettlebell, pull-up
Typ det. Finner inget program på hemsidan dock!
Jag sover alltid för lite dessvärre, men jag har vant mig.
Hej! Hur går det för er?
Själv har jag kläckt ut mig min lilla bebis och träningsnerverna börjar klia. Har redan gått promenader varje dag i ca 2 veckor. Samt köra bäckenbotten och bål övningar ca 4 ggr. Dottern är 5 veckor. Jag har nu 7 kg kvar att gå ner till startvikt innan graviditeten.
Vänstra bilden är sista som gravid och högra bilden är från här omdagen.
Denna vecka blir det 6 träningsdagar för mig! Inte illa för en heltidsarbetande tvåbarns morsa....
Idag körde jag ett lunchpass med pt. Uppvärmning på roddmaskin. Sen:
10 sit up
8 leg lift från stång
Clean, burpee/bar jump*4
200 m rodd
5 rundor. Jag dog lite.... In a god way!
Var tvungen att skippa ett träningspass på fredag. Hade inte tid och heller inte ork... Rätt sliten efter 4 hårda dagar på rad.
Idag gick jag på Core och Pulse på Elexia och det var för ovanlighetens skull väldigt bra!
Så bra vecka med 5 träningsdagar!
Sammanfattning av min vecka:
Tisdag kort springrunda i regn, 2,5km i fjällen.
Onsdag, gym 1km rodd. cirkelträning med pullups 4, Box-jumps 10, situps 10, armgång. 4 rundor.
Torsdag. Pt. 1km rodd sen Death by circle training...
Fredag. Body-pump på Sats. Långtråkigt och allt för snabba rep. Ska inte gå igen...
I morgon ska jag på Core och Pulse med en väninna. Sen är veckan över med träning!
God helg!