Inlägg från: Aprilia1977 |Visa alla inlägg
  • Aprilia1977

Träningsnördar - här samlas vi!

ETSS skrev 2011-08-21 20:23:48 följande:
    Jo, jag tar det jätteförsiktigt, undviker de värsta maskinerna, inga fria vikter, låga vikter o s v. Sen ska jag ju få lite massage i morgon på gymet så jag hoppas att det ska ordna sig.
    Tack för omtanken Glad
    SKÖNT!!!!!

NU överför jag lite läkeenergi till dig Solig
  • Aprilia1977

Är helt slut i knoppen, så säger bara, hej och godnatt!

:)

Äpple

• Aprilia1977
    ETSS skrev 2011-08-22 20:29:10 följande:
    Jag är full i benen!
    Gick hem från gymet som en vaggande anka med ben som gummi, jag lovar att jag var hjulbent och kobent om vartannat Glad
    Vad har jag gjort? Jo mitt första pass någonsin med Kettlebells. Undrar just hur det kommer att kännas i benen i morgon..
    Då kommer det att kännas idag, värre i morgon Skrattande

Jag ska idag försöka köra ett gruppträningspass... om jag orkar... Body Balance, tror att det är något för mig!

Måste säga att jag är grymt imponerad på alla här inne!

Ha en fantastisk tisdag, tänk positivt, så kommer dagen att bli super!

Äpple
  • Aprilia1977

Här ligger dimman tjock....

Igår = 35 min bröstträning (sedan åkte jag hem, klockan var mycket = måste sova)

Idag = fått i mig den gröt som inte kokade över i micron, dvs ett par munnar, 3 äggvitor, ett par munnar "proteinpudding".

Lunchen är alltid lite jobbig, äter pedagogiska lunchar med barn och jag tycker att maten hittills lite si och så... fiskpinnar, chicken nuggets, pannkakor etc....

Tar alltid mini av maten och mycket av grönsakerna, vilket känns efter en timme, då är jag hungring som en varg. Hade med mig egen mat igår och kl 16 värmde jag den i micron. Det lustiga är att jag bara hört en av ca 10 som jag hittills känner som tycker att maten är lite dålig... men kocken gör ändå god mat. Jag blir lite kluven.

Så ikväll vill jag verkligen träna spinning, men jag vet inte om orken finns där.

Ha det bäst alla! Och kämpa, idag är en ny dag alla misstag som gjordes igår, ska banne mig inte göras idag! Förstått??? Skrikandes

Äpple

• Aprilia1977
    ETSS skrev 2011-08-24 06:35:16 följande:
    Förresten får jag främmande av en viktminskningskompis i eftermiddag. Vi var 26 stycken då vi började ungefär en tredjedel av oss har försökt hålla lite sporadisk kontakt i alla fall i nu tre år. Det ska bli riktigt kul att träffas, prata minnen av vår mödosamma resa mot målet och äta hamburgare troligen Tomte
    Låter supermysigt!

Ha det så trevligt i kväll!!
  • Aprilia1977
    Videli skrev 2011-08-24 14:55:11 följande:
    Idag gick min träning skit om man får säga så... Hann inte fylla på min kropp igår för jag jobbade alldeles förmycket. Då blir mitt kostintag så himla dåligt.

Jag är otroligt känslig, undra om det har med åldern att göra? för jag upplevde inte så förr, då jag tränade jättemycket.

Äter ni alltid på bestämda tider, med 4 timmars mellanrum? 
    Vart tredje timme för mig oxå! Funkar fantastiskt bra, när jag väl gör som jag ska.

Skrattande
  • Aprilia1977
    Fattig student skrev 2011-08-24 16:11:23 följande:
    Är själv nyss hemkommen. Har varit och hämtat och betalat för skoluniform till sonen. 2000 kronor fattigare blev man. Men men, det är ju billigare än vinteroveraller som väntar för förskolebarnen i Sverige. =)
    hahaha..... :)
  • Aprilia1977

Nu ska jag iaf iväg och träna!.... FÅr se, kanske blir att jag bara sitter på en matta och bara är!

• Aprilia1977
    Mollly skrev 2011-08-24 20:21:18 följande:
    Jag hade lagt upp ett litet schema som jag skulle köra igenom, men vågar inte ifall huvudvärken blir värre. Är själv hemma med dottern, så ingen hitt att få dunder huvudvärk då.Skrattande Men vem vet om någon timma eller två kanske.
    Ja, huvudvärk är väl mitt efternamn. Jag hoppas att den inte bröt ut.

{#emotions_dlg.flower}
  • Aprilia1977
    Mollly skrev 2011-08-24 20:53:37 följande:
    Här är våran veckomatsedel. Vad tycks?

Måndag: spagetti och köttfärsås.
    Tisdag: Kycklinggryta m. bulgur.
    Onsdag: Fisk och potatis
    Torsdag: pyttipanna, ägg och korv
    Fredag: Fisk och ris
    Lördag: Lax, bulgur, sås gjord på creme fraiche och sweetchilli
    Söndag: Kött, potatis och sås.

Till alla måltider har jag mkt sallad.
    Ja, jag säger en sak:
    - JAG KOMMER!!!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!