Träningsnördar - här samlas vi!
Kul att du var starkare idag!
Grymma tjejer!!!!!
Jag fick sluta kl 12 idag..... Chefen tyckte att jag hade jobbat tillräckligt och ville att jag skulle gå hem för dagen. Så nu ska jag ut i solen och promenera i två timmar! Halsen håller jag på att läka med olika medel...
Kämpa på, ni är så otroligt starka alla här inne!
Hej!
Tänkte bara tipsa om en sida som jag absolut älskar och hämtar lite inspiration när jag är hemma och vill träna eller ska till gymmet. http://www.bodyrock.tv/ samt videos som gömmer sig på denna sida. http://www.bodyrock.tv/category/video/.
En grymt stark och uthållig tjej som ger gärnet!
:)
Önskar alla en bra kväll och i morgon blir det gymmet för mig!
Killevippen!
Trots att jag känt mig dålig, har mens så har jag skött min mat och resultatet har inte väntat på sig. Min kärlek har varit borta i fyra dagar och när han kom hem, redan i hallen, frågade han om jag har gått ner i vikt. Fyra dagar - 2,6 kg. Inte illa pinkat! Men som alltid så vänder det snart när jag faller för frestelserna!
Så nu fortsätter matjakten. Men men....
Nu, dags att pysa iväg till jobbet, tror faktiskt att detta jobb är det bästa jag haft hittills (får väl äta upp min hatt om ett par månader). Det är aktivitet non-stop här!
Önskar alla en underbar dag och hoppas att även ni har sol där ni bor!
KOm hem för ca 30 min sedan. Har tränat ett sent pass med sambon och det blev ett hårt pass. Bröst och axlar. Det var ett tag sedan jag körde slut på musklerna så mycket att jag inte orkade ta i en hantel eller stång. Varje övning var maxad (ibland är jag väldigt bekväm av mig och leker lite på gymmet).
Så i morgon blir det åter en dejt med sambon då det blir rygg och mage.
Kosten har idag gått bra! Så jag hoppas på att morgondagen blir en repris från idag!
Jag tycker verkligen att alla här inne (börjar ni tröttna på mig förresten?) är så grymma, jag menar, att vi verkligen gör saker vi tycker om. Inga "måsten", dvs "jag måste till gymmet" utan jag vill till gymmet, jag vill må bra!
God natt, eller god morgon.
Fredag=mys!!!
Hej Alla träningsvänner!
Sjuk som sjutton, tyvärr så ger jag järnet när jag känner mig minsta frisk och det slår tillbaka med full kraft.
Så tar lite paus från er, annars blir jag bara avis av att läsa hur bra det går för er!
Ät varierat och häläsosamt + vitlök i mängder, så slipper ni det jag fått!
Kramar till er alla!