Inlägg från: Wilowa |Visa alla inlägg
  • Wilowa

Träningsnördar - här samlas vi!

Just ja, igår såg jag en grymmare i flip-flops. var det du misskaos som nämnde dessa?

• Wilowa
    Eleonor86 skrev 2013-12-15 18:43:43 följande:
    För mig handlar det mest om att skriva ner vikterna så att jag minns dom till nästkommande pass.. har ju minne som en fiskmås så jag chansar mest när jag kommer till gymmet.. Det försvinner så många repetitioner på att hitta rätt vikt. Men det bästa för mig vore nog kanske en träningskalender här också!

Det bästa för dig vore väl ett kort där alla övningarna står och där du kan fylla i vikterna för varje träningspass. Ett sånt kort vet jag att jag hade när jag tränade på gymmet på f&s.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-16 14:24:00 följande:
    Gör ett exell ark? Eller köp en liten almenacka att skriva i. Då kan du ju lätt planera i den med. Jag har haft en träningsdagbok via nätet, använde den dock inte. Tror det var via Runners World man fik som prenumerant. På lördag blir det åka av för mig! Ett Marathon. Dvs igångsättning utav förlossning.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Håller tummarna för att du slipper sättas igång.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-15 18:04:52 följande:
    Ja det ser psycho ut..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ja verkligen...kommenterar inte klädseln i övrigt.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-16 20:00:42 följande:

Bild?
    haha! Tog tyvärr ingen bild...eller som tur var.
  • Wilowa

Idag har jag gjort historiens kortaste träningspass...1,5 minut. Jag bara kände att det var helt fel. Jag har en tid till kiropraktorn imorgon för jag har flera låsningar som bråkar med mig. Sedan har jag sovit dåligt, så jag är jätte trött. Att jag jobbar heltid gör inte saken bättre, heller inte att jag ätit dåligt...ev tränar jag här hemma ikväll istället...om kroppen tillåter.

• Wilowa
    Scratchy skrev 2013-12-20 16:23:51 följande:
    Ursäkta men WTF? Paradigm avreggad. När hände det? Buhuuuuu... Gråter
    För nån vecka sedan.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-21 12:06:29 följande:
    Nej imorgon

Födde barn på fm idag
    Hon kom ll 7 imorse. Vi var inne 2:30. Regelbundna värkar kl 01:45.
    Stort grattis! {#emotions_dlg.flower} Nalle

Hoppas att allt är bra med er!
  • Wilowa

Hemma efter nästan två veckor i fjällen...saknar snön redan, bara deprimerande med allt gråa regnrusk här nere.

Tyvärr har inte förutsättningarna varit de bästa i fjällen heller. Väldigt mycket lössnöåkning har det blivit, så tränat har jag allt gjort. Dessutom har jag börjat få lite snits på längdåkningen, men än är det långt kvar till Vasaloppet. En blöt nyårsafton har fått en helt ny innebörd, vi kom in som dränkta katter efter att ha åkt "Kalven runt" hela familjen...elva km tog oss nästan tre timmar.

Hade laddat för att ta tjuren vid hornen och åka till gymmet redan imorgon, men jag fick tyvärr med mig en förkylning hem. Det är konstigt för de små snorande "monstren" på jobbet smittar mig inte, men så fort som min man blir förkyld så blir jag det med.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2013-12-22 12:46:30 följande:

LillaElsa ett par timmar gamma´l.

söt och mysig, men ul visadefel!

Sicken liten goding! Hoppas att allt är bra med er!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!