Träningsnördar - här samlas vi!
Just ja, igår såg jag en grymmare i flip-flops. var det du misskaos som nämnde dessa?
Just ja, igår såg jag en grymmare i flip-flops. var det du misskaos som nämnde dessa?
Idag har jag gjort historiens kortaste träningspass...1,5 minut. Jag bara kände att det var helt fel. Jag har en tid till kiropraktorn imorgon för jag har flera låsningar som bråkar med mig. Sedan har jag sovit dåligt, så jag är jätte trött. Att jag jobbar heltid gör inte saken bättre, heller inte att jag ätit dåligt...ev tränar jag här hemma ikväll istället...om kroppen tillåter.
Hemma efter nästan två veckor i fjällen...saknar snön redan, bara deprimerande med allt gråa regnrusk här nere.
Tyvärr har inte förutsättningarna varit de bästa i fjällen heller. Väldigt mycket lössnöåkning har det blivit, så tränat har jag allt gjort. Dessutom har jag börjat få lite snits på längdåkningen, men än är det långt kvar till Vasaloppet. En blöt nyårsafton har fått en helt ny innebörd, vi kom in som dränkta katter efter att ha åkt "Kalven runt" hela familjen...elva km tog oss nästan tre timmar.
Hade laddat för att ta tjuren vid hornen och åka till gymmet redan imorgon, men jag fick tyvärr med mig en förkylning hem. Det är konstigt för de små snorande "monstren" på jobbet smittar mig inte, men så fort som min man blir förkyld så blir jag det med.