Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Maria1982 skrev 2012-09-18 12:15:13 följande:
    Ska köpa mig ett najs anteckningsblock och börja skriva ner matintaget!

Kolla livsmedelsverket så slipper du blocket och räknandet..
    MissMe83 skrev 2012-09-18 12:20:39 följande:
    Inte tränings relaterat men måste få skriva av mig.
    Har haft lock för öronen i över tre veckor och var hos en öronläkare idag.
    Han konstaterade att jag har något fel på mina inneröron och högst troligt får jag lära mig leva med mina lock
    Finns inga fel på mina trumhinnor, innerörs skador kan man inte göra något åt *gråter*
     *kram*
    FY så trist
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Maria1982 skrev 2012-09-18 18:13:00 följande:
    Seriöst... Inte för att detta har med träning att göra MEN: Förra helgen tog jag ett akut p-piller, började blöda av det (tror jag) i torsdags, blöder fortfarande och nu är jag så vansinnigt svullen. Ser ut som om jag vore gravid i v 20...
    Fattar ingenting!
    Skengravid??

Nej, men ett missfall låter det som. Jag blev sådär när jag fick (spontant) mf förra sommaren. Vila och vila och vänta.

JAg är springnödig. Tvingar mig att vila idag. men imorgon klarar jag nog inte trycket från skorna som gråter i hallen. Stackarna..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2012-09-17 20:36:09 följande:
    Hemma igen och visst var det värt att åka iväg. Misstänker att jag kommer att få träningsvärk imorgon. Jag har tränat yoga på friskis tidigare, men det är inte samma sak. Nu får vi lära oss att göra rätt och jag har flera saker att lära om.
    JAg tycker inte deras Yoga är ngt att ha. Alla andra pass gillar jag, men inte det! Det är en konstig yoga som inte passar mig. Jag gillar Hatha, Ashtanga och Power. Iyengar går med bra. Och bdodybalance, men inte friskis yoga!

*blir yogasugen*

Nu ska jag lägga mig. Fattar inte att jag kan vara så trött. Ska äta ngt först, Med proteiner och vitaminer måste hjälpa kroppen hämta sig.
  • MissKaos

Hemma idag med. Borde duscha, luktar sådär gott som bara gör efter att ha haft lite feberfrossa *håller för näsan* Vill ut och springa! Ska till jobbet imorgon. Försöker sysselsätta mig med att fixa traderaprylar -har mängder som ska ut. INgen som behöver köpa barnkläder i strl 92/98 så slipper jag jobbet *stön*
    Fick ta Rinexin innan IGEN. Så fort jag slutar börjar det kännas i pannan/kinderna. Borde verklgien inte springa, eller så borde jag det. Ibland kör det lixom ut skiten. En lättare joggingtur kanske man kan unna sig? Nejdå. INGEN endorfinbrist alls *hrm*

• MissKaos
    Maria1982 skrev 2012-09-19 10:50:37 följande:
    Pojk eller tjej? Har en grabb som drar 98

Feber fre, lör... Känner lite i bihålor. Skulle jag kunna ta mig ett varv på gymmet?
    Pojke!
    I 98 har jag en snygg MOLO overall i grått med reflexer som stjärnor.
    Ett bamse set m mjukisar  tröjja

Bland annat.
    Skor´från Vincent -höstskor- i brunt
    och en massa massa mer.
    Overallen är helt klart en höjdare
  • MissKaos
    Maria1982 skrev 2012-09-19 11:41:33 följande:
    maila malmsten82@hotmail.com
    priser och så där

och nu vill jag slippa få inkorgen full av skit från er övriga där ute i etern!
    Mailat!
    Inser att jag har mer... Typ drunknar i barnkläder.
  • MissKaos

7km släpade jag en motvillig kropp i spåret. Är verkligen inte 100%. Endorfinerna gjorde gott. Ska till jobbet imorgon, men är sketslut nu kl 19:38 och vill lägga mig. Jippie.Kommer ju gå bra

• MissKaos
    Maria1982 skrev 2012-09-19 19:55:30 följande:
    Jag bara vill gå till gymmet och göra mig av med energi och lite ilska och frustration!

Men när skallen gör ont och bihålorna värker så är det inte riktigt läge

Nej. samma läge som här: Det slutade med mer ont /helt slut efter löp/joggin/gå-släpa kroppen runt spåret. Och ajg var smart nog att ringa mig frisk på fm idag. Känns inte alls ok nu, men jag känner mig tvungen att gå
  • MissKaos
    Tessou skrev 2012-09-19 18:50:08 följande:
    Yoga är ju träning! Jag har knappt rört mig på snart 3 veckor.... Kom hem från jobbet, och tempen visade feber... Förhoppningsvis är det kroppens sätt att göra sig av med allt skit jag haft med bihålorna i x antal veckor... Så nu är det alvedon som gäller, så att jag förhoppningsvis orkar jobba min halva dag imorgon...

Smittas bihåleskit via datorn?

JAg fryyyyser igen. Sist jag kollade tempen hade jag 35,8 Skumt, jag får undertemp ibland istället för feber.

Ska fira kväll med Rinexin, Nezeril och en Sugtabeltt Echinagard. SKÅL *surar*
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2012-09-19 20:44:05 följande:
    Det verkar som om ni smittar varandra bättre via datorn än vad mina små snorisar på jobbet gör. Fast här går många omkring och har ont i huvudet och muskelvärk i kombo med trötthet. Jag hade nog en sväng av det nu i helgen. Fast idag fick vi nog buskorv på jobbet för hela barngruppen var helt upp och ner.

Det blev ingen yoga, jag passade på att vila istället.

Vila är med viktigt!

Jag jobbar ju med i ett "blåshål" vad gäller smittor. Till oss måste man ju gå även om man är sjuk. Våra patienter kommer tom med magsjuka ibland..
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!