Träningsnördar - här samlas vi!
Igår gympass. Idag vila och glassfrossa
Imorgon är planen att köra backintervaller
Själv gick jag fem kilometer med dottern efter att ha försökt få henne att springa.
Igår gympass. Idag vila och glassfrossa
Imorgon är planen att köra backintervaller
Igår var jag och hälsade på vintern! Vi var in i skidtunneln i Torsby, tyvärr ville inte barnen åka skidor, så vi gick bara in en kort stund. Jag hade gärna gjort några rundor i tunneln och sträckt ut kroppen lite, men det får bli nån annan gång. Har ni vägarna förbi Torsby så tycker jag absolut att ni ska göra tunneln ett besök, det är Sveriges enda skidtunnel. Det är coolt att gå från sommar till vinter så där, barnen hade snöbollskrig i shorts och T-shirt.
De har ett prova-på-paket där det ingår skidhyra och spåravgift i 45 minuter. Jag vet sedan andra besök att det är ganska lagom för sedan längtar man ut i solen igen och har tröttnat på den relativt korta banan.
Der ska byggas en tunnel här o gbg med. Ca 500meter från mitt hus!
Gymmet. Gick inget bra. Blä! Vilodagen igår blev långpromenad med barnvagn. Totalt 2h30min gång tror jag. Trött o sleten. Skulle behöva att bebisen sov längre i sträck.
Hade lite udda träning häromdagen, jag tvättade en husvagn på utsidan. Det var jobbigare än jag trodde! Sedan avslutade jag med att krypa runt och städa vagnen inuti.
Dags att ta tag i träningen igen efter en tur med husvagnen, började med att röja i trädgården. Fyllde nästan tre kärror med ris och grenar så det var rätt slitigt.
En timmes träning avklarad. Tycker det är svårt att få en tonad mage, lättare när man var 23-24 som jag var när jag startade tråden. Men jag vet att kosten är nyckeln till "den där magen". Vid jul så!