Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Fattig student skrev 2011-08-09 16:59:21 följande:
    Mjölbaggar? Vet de varför det blev så?
    nej inte en aning. Troligen från något dåligt mjöl från affären. Hoppas dom försvinner när dom har sanerat på Fredag.
  • Mollly

Nu när jag var och tränade kollade jag upp vad bänkpressar stången vägde. 20kg vägde den, vilket innebär att jag lyft 30kg när jag trott att jag lyft 20kg. haha. Men det känns ju alltid bra att jag klarar lyfta så pass mkt iaf.Skrattande

• Mollly

Idag blev det biceps, triceps, mage och rygg träning.  Har några veckor kvar på detta schemat, men känner att det börjar bli lite segt att alltid träna samma sak. Men jag får hålla ut. Magövningarna har jag dock ändrat lite på.,Skrattande

• Mollly

Här blir det vilodag idag. Kanske en lång promenad med hunden. Hoppas på att huvudvärken ska försvinna.
    Tror jag ska pyssla med lite till bröllopet istället Skrattande

• Mollly
    godisgrisen skrev 2011-08-11 13:39:10 följande:
    Själv har jag idag "råkat" köpa två träningstoppar och en sportbh......så nu kan jag träna snyggt
    Jag var också och shoppade igår. En sportbh blev det. Men det fanns många linnen att välja på. Så tror det får bli en sväng till stan snart igenSkrattande Sambon börjar bli smått tokig på mig och mina träninsgkläder. ahah
  • Mollly
    ETSS skrev 2011-08-11 19:57:34 följande:
    Jag har slagit ett peronligt rekord i kväll och måste få skryta lite för någon. Har ju skrivit att jag aldrig springer, däremot går fort på löpbandet.
    Tidigare maxfart har varit 8.9, ikväll fick jag upp den till 9.2 (!), fast då fick jag hålla fast mig och det var bara roligt i två minuter.
    Men ändå!
    Glad
    Gick du på nivå 9.2? herregud så springer jag rätt snabbt. Bra gjortSkrattande
  • Mollly

Idag har det varit vilodag. Fast körde plankan nu ikväll. Fick med mig sambon också. Fast han klarade inte lika länge som jagSkrattande Men nu när jag har börjat köra plankan på bollen på gymmet, så känns knappt plankan när man gör det på golvet. suck,. men något ger den nog iafSkrattande

• Mollly
    MissKaos skrev 2011-08-11 20:33:18 följande:
    Fötterna på bollen och kroppen på marken? Eller hur gör du?

JAg är sugen på att testa kettelbells, ngn som har kört ett sån´t pass? Dör man eller?
    nej jag har gjort tvärtom. Kanske skulle testa fötterna på bollen istället.Skrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!