Shandi skrev 2012-02-17 08:08:57 följande:
Haha ja man har verkligen blivit testtokig! Men det är ju skitkul också!
Jag ska testa med rfsus tidiga idag, får dom med posten så sitter och tokstirrar efter brevbäraren i fönstret ;)
hur är dom testen?
Hur många plus har du fått upp hittills?
jag vet inget om de testen tyvärr, har hört både negativt och positivt om dem :) du får tala om vad du tyckte om dem, och bild givetvis haha :)
i dag är mitt första synliga streck utan trix :)
Fridhaa skrev 2012-02-17 08:09:25 följande:
Hallon bilar (trodde först ditt nick name var hallon båtar skyller på att jag har varit i tjänst i 10 timmar och sängen lockar mitt namn)
Klart man ska va nyfiken annars får man inget veta.
Jag slutade med p-piller Aug sen har min sambo pluggat i 2 år 120 mil härifrån nu i Jan blev han äntligen klar och jag testade med äl test fick bra färg på rämsan 3/2 och vi körde på där 3-4-5/2.
Innan dess har vi haft avbrutten sex inte de bästa men vi var inte redo riktigt innan han var färdig med sina studier men skulle de bli något hade de lilla pyret varit lika önskvärt <3
Jag har aldrig fått mens på jobb tidigare och inte granskat om ni förstår vad jag menar men 2 droppar på 5 timmar?
Ah de kommer kanske igång..
Inför nästa försök blir de nog äl test igen och så ska den här tanten helt skippa cigg inte ens fusk röka (röker inte på heltid men de händer) fy fy fy mig!
Desutom FÖRSÖKA att inte bli så jäkla nervös och förstora upp allt hela tiden.
Kommer lätt OM det är kört (ger inte upp än) följa tråden för vilka goa människor ni är.
Håller alla tummar och tår och små tassar här hemma för att det ska bli just DIN/ER tur snart!
Men vad skönt att mannen är klar med studierna så ni även får mera tid i hop, vad mysigt :)
tycker det låter lovande med 2 droppar på så lång tid, det här är ju spännande!!!!